Er jeg overfladisk? Jeg syns det, men trenger gjerne innspill:
Jeg traff en dame i mai som jeg begynte å date, og etter hvert traff vi hverandre regelmessig. Vi hadde det kjempebra sammen, ting gikk fort, og hun ble introdusert for vennene mine og vice versa. Jeg tenkte ved flere anledninger at hun er kjempepen og at jeg var heldig som traff henne.
Etter hvert begynte jeg likevel å tenke på at hun kanskje ikke er pen nok. Jeg mener, hun er kjempesøt, men kroppen hennes kunne vært bedre trent osv. Vi fortsatte å treffes, hadde sex regelmessig, og jeg tente på henne.. men det manglet den wow-faktoren. Jeg klarte ikke å tenke «oh la la» når hun kom inn for å legge seg.
Dette utviklet seg og begynte å plage meg. Når jeg var ute på byen, gikk tur med henne, eller så en pen jente så følte jeg at jeg kunne ønske jeg hadde henne i stedet, eller at jeg var singel så kunne jeg i det minste hatt muligheten. Dette plagde meg så mye at på tirsdag sa det stopp, og jeg måtte si til henne at jeg trengte å tenke på hva vi drev med, at jeg ikke kunne fortsette uten å finne ut av ting. Hun ble knust, og jeg ble veldig lei meg for at jeg ikke kunne fortsette noe så bra.
Så her sitter jeg. Etter maaange timer med tenking har det vel gått opp for meg at utseende faktisk var så viktig for meg at jeg ikke klarer å fortsette å treffe en så fantastisk person som jeg syns hun er. Jeg syns overhodet ikke hun er stygg, heller tvert imot, men ja... ikke wow.
Jeg har det ganske ille nå
, siden jeg har blitt fryktelig glad i henne og vil gjerne satse videre, men jeg føler jeg ikke kan, at det ikke er rettferdig for meg eller henne. Føles nesten som jeg har blitt dumpa av meg selv.. eller noe.
Er det virkelig så overfladisk og enkelt? Jeg vet utseende er viktig, men burde ikke andre kvaliteter kunne overskygge ting som utseende? Må det være WOW?
Noen som har lignende erfaringer?
Jeg tenker at jeg aldri kommer til å finne noen som er «perfekt».
Hilsen
Frustrert