Takker for svar
Men jeg føler meg like "klok"... Hehe...
Jeg er ute etter noe man kan ha på seg overalt, uten å være overdressed eller underdressed, men når det er sagt så føler jeg meg overdressed så fort jeg tar på meg en kjole/skjørt. Føler liksom at det er for de virkelige pynte-anledningene som konfirmasjoner/dåp/store selskaper...
Men siden jeans og topp tydeligvis fortsatt er innafor, kan jeg jo iallefall begynne der å bytte ut mine superbehagelige joggesko med høye hæler... Ett lite steg på veien iallefall
Men jeg trenger seriøst tips altså... Er så redd for å se billig ut, men vil jo heller ikke se gammel og prippen og tilknappet ut... Fant ett skjørt som er litt "meg" på hm, men så var det dette med trashy da... Er jeg for gammel? Tenker det med knehøye støvletter, passende topp og skinnjakke?
http://www.hm.com/no/product/27006?article=27006-A Legg gjerne inn linker til ting dere går med, jeg trenger å variere etter hvem jeg skal ut med og hvor vi skal
Nå sist var vi på scotsman i oslo, men siden jeg faktisk syntes det var litt gøy, kommer jeg nok til å gå litt mer ut, og da blir det jo mange forskjellige steder vi drar innom, tenker jeg