Jeg har det akkurat på samme måte. Jeg dater andre, men det blir bare halvhjertet. Føler meg slem mot andre gutter. Ender bare opp med å sammenligne fyr nr. 1 og de andre... og det gjlr det faenmeg ikke en dritt bedre når han kontakter meg i ny og ned. Huff, savner han så.
Har ingen gode råd til deg - Dessuten, tror jeg det er viktig å ikke prøve for å hardt å glemme han. Det virker heller mot sin hensikt. Prøv og aksepter at ting er slik det er nå, og ta tiden til hjelp. Prøver man for hardt, kan man ende opp som bitter og tenke på han enda mer. Du behøver ikke slutte å gå ut med gutter. Fortsett med det. Tren, dra på byen, prøv og flørt litt og ha det gøy.
For min del, har det gått mye bedre, selvom han er i tankene mine hver eneste dag. FOrskjellen er at jeg ikke depper over situasjonen. Tenker at.. og når jeg føler en trang for å kontakte han, så sier jeg til meg selv "Nei, du har allerede satt deg en dato å kontakte han. Det er mai 28. 2015" og når den dagen kommer, kan det hende at jeg er helt over ham, og i hvert fall slipper å mase på han nå!
Klem <3