Ok, en liten evaluering (en lærer så lenge en lever)
Prata med hu dama mandag, og spurte om hu var inntressert i og treffes for en kaffe\kakao.. det gjikk bra hun sa hun godt kunne tenke seg og møtes
Sende da tilbake at jeg skulle hjem på juleferie så fikk det ikkje til før over nyttår (er jo tross alt ikkje så lenge til) og skrev at siden hun hadde fri så regnet jeg med at hun skulle det også, så sa at vi kunne møtes rett over nyttår en gang, sendte henne telefonnumeret mitt?!?! og skreiv at jeg fantes der også om hun skulle gå lei tinder
Så ble det stille, har ikkje hørt et ord fra henne etter det, gjikk jeg for fort fram her?!? det kan ikkje eg se ivertfall
og inviterte henne jo med ut så for sakte har det nok ikkje gått heller
Har enda ikkje skrevet noe mer til henne i påvente av at hun skal få skrive til meg, (det er tross alt bare 2 dager.) men uroen for at en har gjort noe feil kommer alltid snikende innpå..
skrev egentlig denne bare for og få det "ut"
Men om hun ikkje svarer det nærmeste dagene burde jeg da skrive tilbake til henne eller burde jeg bare vente på svar, føler liksom det er feil og bare vente på at hu skal svare, kanskje hu sitter og gjør det samme
venter på at jeg skal skrive noko meir?!?!
takk