Quote from: Johan on December 15, 2014, 02:54:24 AM
Quote from: Lahoya on December 14, 2014, 19:49:11 PM
Omtrent som de som "vil slanke seg" setter seg mål i å gå ned X-antall kilo. Istedenfor bør dem sette målet til det å for eks kunne jogge i rolig tempo i 1 time 4 ganger i uka. Da kommer det andre av seg selv. Get it ?
Så jeg kunne heller tatt som mål å legge meg tidlig, så vil jeg også begynne å stå opp tidlig?
Mhm. Personlig hadde jeg ikke greid det mål du satte opp nå. Det gir meg ikke noe mening. Et flott mål, men gir meg ingen sterk følelse. Ok, jeg kan stå opp tidlig....hva så?
Et mål bør ledes av en visjon. Alle de store gutta har visjoner . Mål kan feiles, kan misslykkes, men en solid visjon vil aldri feile.
For eks er min visjon til neste år:
Til sommer skal jeg ha lange flotte joggeturer, løpe i hurtig tempo med raske steg, kjenne vinden i håret enda det er vindstille, lukte naturen rundt meg, å kjenne hjertet pulsere fort, men kjenne én masse overskudd av energi.
Jeg skal løpe i bar overkropp å se musklene bule fram i svette og hardt arbeidende tak. Jeg skal kjenne meg stolt av overkroppen min. Øya mine skal vise en jævla sterk framtoning av selvsikkerhet og glede. Til sommeren i slutten av juni en varm sommerdag skal jeg kjenne meg jævlig bra!
Ufordringer:
Må få mer definerte muskler . Løsning: Trene mer og fokus på kroppsbygging
Kombinere kroppsbygging og løping Løsning: Holde et godt inntak av riktig mat og høy kaloriforbrenning i form av mange treninger
Avstå fra overtrening, trene smartere og mye variasjon
Løsning: Lytte til kropp. Kombinere cardio treninger med dans, hente det beste fra youtube, ringe ulike pt`er og kontakte de folk som har den type kropp jeg er ute etter. Spørre hvordan de fikk det til.
Hovedmål
Juli 2015, 25.dag kl 18:00 skal første jogging med 75% løp utføres i bar overkropp.
Delmål :
(har én masse delmål som jeg ikke gidder liste opp)
Hva får med på kjøpet innen den tid:
Bedre definisjon av muskler
Bedre humør
Bedre treningsoppsett
Kjenne kroppen bedre
Bedre selvtillitt og selvbilde
Bedre døgnrytme (jeg må
stå opp tidlig og legge meg tidlig for å greie neste dag)
Mer kondisjon
Som gjør meg mer utholdende i senga
Mer testosteron i restitusjon`s fasene
og mye mer ....
Sikkert mye skrivefeil og mye unødvendig, men hjalp meg selv å skrive dette på offentlig. Veit jeg har stort mål, men jeg veit jeg klarer det fordi jeg brenner virkelig for visjonen min.
Ha et stort mål; og det å stå opp tidlig går like smooth som glidemiddel man.