Oppdrag ha det morsomt(Trondheim)

Started by Eddie, December 18, 2014, 02:28:43 AM

Previous topic - Next topic

Eddie

Hei.

I den siste tiden har jeg litt for lite positive assosiasjoner med å sjekke damer. Det er trist å si det, men jeg synes rett og slett ikke det er like gøy lengre.
Når jeg nå prater med damer som virker interessante så trekker jeg meg mer tilbake, tar mindre initiativ, blir redd for å si noe dumt. Noe som hindrer meg i å være spontan, og jeg klarer heller ikke å slappe av. Det er riktig nok ikke alltid slik, men selv når jeg finner tonen med noen, blir jeg fort anspent og gjør feil, og når disse feilene oppstår så tenker jeg litt for mye på dem. Noe som ødelegger for meg senere, ved at jeg blir mer tilbakeholden, gidder mindre og rett og slett mister den morroa jeg føler det skal være å sjekke damer.

Jeg tror dessverre det gamle avvisning spøkelse som er kommet tilbake(om det noen gang forsvant). Ettersom det å flørte med venninner, lesbiske, eller andre som av en annen grunn er seksuelt utilgjengelige, er mye lettere. I tillegg at jeg nylig ble satt i venne-sonen av ei jeg var interessert i, hvor jeg plutselig opplevde det som mye lettere å ha en flørtete tone.
Dette bunner nok igjen i litt for dårlig erfaring og følelsen av lite tilgang til damer.
Jeg tror jeg har identifisert problemet (gjerne utfordre meg på dette), men løsningen er det litt verre med. Dette er noe jeg helst skulle fikset på egenhånd, ved å snu på tankegangen, eller skaffe mer erfaring ved å tvinge meg ut og ta kontakt.  Ettersom dette ikke har fungert nevneverdig enda så tyr jeg til hjelp her.

Så litt ydmyk, men med noen krav, så spør jeg om det er noen som gidder å hjelpe meg med å få gleden tilbake i sjekking? Gjerne konkrete tips?
Det jeg har mest troen på kan fungere, er om noen kan vise litt ekstra nestekjærlighet ved å ta meg med på feltarbeid i Trondheim? 
Om du tar utfordringen så ser jeg helst at du har litt mer sjekkeerfaring enn meg (skal ikke så mye til på dette forumet tror jeg). I tillegg blir du beskrevet av andre som en pedagogisk person, med gode evner til lære bort kunnskap. Eventuelt at du bare har klokketro på at du klarer dette oppdraget. ;)

Om tråden ble litt uklar, så skal jeg etter beste evne prøve å gjøre det klart ved eventuelle spørsmål :)

Ambition

Hei eddie!
Såg ikke dette innlegget før nå.

Ser at du sliter og synes ikke det er noe gøy lenger. Tar ikke på meg noe ansvar for noen direkte opplæring eller konkrete tips men Kan ta deg med ut, ta deg med på litt fester som muligens indirekte kan gi deg tilbake lysten. Når jeg drar ut, så veksler jeg mellom det og drikke og det å være edru. Drar ut med den intensjonen at enten så er jeg åpen for å snakke med damer, eller så går jeg ut for å snakke med damer. Drar aldri ut, for å bare drikke meg dritings. Det varierer om jeg drikk eller ikke.
Det at du har mistet litt morroa, kan ha en sammenheng med at du er for fokusert på at det er sjekking du driv med.

Ta kontakt på PM om du er interessert.

- Ambition
Et godt tips er å gi litt mer f