Ny sjekkearena skal danke ut nettdating!

Started by Sharpie, January 14, 2015, 20:26:04 PM

Previous topic - Next topic

bareAre

Absolutt ikke :)

Er for de mellom 30-70 år (og dermed trolig folk fra 40 og opp) og må spise middag sammen med noen du ikke aner hvem er på forhånd. Da er det lettere å bare ta en kaffe/øl og that's it.

Men, jeg kan likevel se at konseptet kan virke for folk som er veldig sjenerte eller hvor personlighet er eneste/viktigste kriteriet.

Love

Hadde følt meg viggo venneløs om jeg stilte opp på det.... (og tenkt at kanskje de andre var det også?)

Djhans

Jeg har meldt meg på for å sjekke det ut :)

Anax

#4
Synes dette er en bra greie! Mye eldre, sjenerte, venneløse menn som kommer til å benytte seg av det og kanskje finne noen. Tror damene derimot kommer til å klage på en mangel på "bra menn" / "ekte mannfolk ".

Hadde personlig aldri melt meg på det siden jeg mest sansynlig ender opp på middagsdate med ei jente som er utenfor min målgruppe (om jeh skal bruke mine sveip på tinder som indikasjon -80% nei). Liker konseptet av å skippe all online chat tull for å komme rett på sak og møte noen men uten å vite hva hun ser ut som er det lite poeng. Da sliter jeg heller gjennom det lille av chatting jeg må igjennom på tinder for å vite garantert at jeg liker utseende hennes.

Tror de fleste parene kommer til å finne hverandre utenfor lokalet når folk samler for å mingle etter middagen. De chatter litt utenfor så tar de en kaffe / drink sammen og "one thing leads to another".

The Stig

Quote from: Anax on January 05, 2016, 06:50:19 AM
Liker konseptet av å skippe all online chat tull for å komme rett på sak og møte noen men uten å vite hva hun ser ut som er det lite poeng. Da sliter jeg heller gjennom det lille av chatting jeg må igjennom på tinder for å vite garantert at jeg liker utseende hennes.

Appen Wimeet er potensielt morsom. Der er det ingen chatting, du bare blar gjennom bilder av damer og velger tid og sted for møte. Eneste ulempen for min del er at jeg stort set bare har funnet jenter på 19 og 20 der...og de har som regel ikke lyst å treffe menn på 33...
bye bye comfort zone.Just die already.