er det skremmende for dere gutter at vi glemmer igjen en ting hos dere?

Started by solstråla, January 15, 2015, 19:32:50 PM

Previous topic - Next topic

solstråla

Jeg vil si jeg generelt glemmer ting overalt ubevisst, og legger aldri igjen noen av mine ting bevisst hos en fyr. Allerede etter noen dater er jeg redd jeg muligens skremte han litt. I det jeg skulle til å gå minnet han på at jeg måtte ta med laderen min, etterfulgt av kommentaren at jenter alltid legger igjen ting med vilje.  For de vil legge igjen spor etter seg. Sa klart ifra at han kunne slappe av og at jeg kan være noe glemsk.  Svaret jeg fikk tilbake var at det ikke gjorde noe hvis den ble liggende. hvis vi uheldigvis glemmer en ting, hva tenker dere da? 

bareAre

Tenker at han er keen :)

"er det skremmende for dere gutter at vi glemmer igjen en ting hos dere?"

Skremmende hvis jeg ikke har noe sterkt ønske om å møte deg igjen eller ikke er så keen.
Ikke skremmende og positivt hvis jeg ønsker møte deg igjen.

Men som vanlig: viser du for mye interesse ved å gjøre sånne ting tidlig (sammen med andre måter å vise interesse på), så kan det oppfattes litt needy. Er balansen av alt du gjør som betyr noe.

Sharpie

Om en jente glemmer igjen noe, ser jeg ikke det som skremmende i det hele tatt.

Det med at jenter alltid legger igjen ting med vilje, stammer vel ofte fra det man ser i f.eks tv-serier :P
Jentene begynner å tilbringe flere og flere netter i leilighet, hun ligger igjen toalettsaker, klær, kjøper inn gjenstander til huset, handler inn mat, og "plutselig" så bor de i lag uten gutten har fått det helt med seg.

solstråla

Quote from: bareAre on January 15, 2015, 19:57:07 PM
Tenker at han er keen :)

"er det skremmende for dere gutter at vi glemmer igjen en ting hos dere?"

Skremmende hvis jeg ikke har noe sterkt ønske om å møte deg igjen eller ikke er så keen.
Ikke skremmende og positivt hvis jeg ønsker møte deg igjen.

Men som vanlig: viser du for mye interesse ved å gjøre sånne ting tidlig (sammen med andre måter å vise interesse på), så kan det oppfattes litt needy. Er balansen av alt du gjør som betyr noe.

Er vel slik at jeg legger igjen ting når jeg vet at jeg kan og får grønt lys på en måte.  😊 Aldri ellers egentlig.  Det å nesten glemme noe bør jo ikke tolkes som at jeg bevisst ønsker å legge igjen noe he he

solstråla

Quote from: Sharpie on January 15, 2015, 20:36:12 PM

Det med at jenter alltid legger igjen ting med vilje, stammer vel ofte fra det man ser i f.eks tv-serier :P
Jentene begynner å tilbringe flere og flere netter i leilighet, hun ligger igjen toalettsaker, klær, kjøper inn gjenstander til huset, handler inn mat, og "plutselig" så bor de i lag uten gutten har fått det helt med seg.

He he vet jo at noen jenter legger igjen med vilje, bare for å markere at de er der og dersom de har mistanke om gutten holder på med flere samtidig.

Lahoya

Det at ei jente glemmer igjen noe betyr uten tvil at hun vil gifte seg, så derfor skifter jeg adresse, bosted og navn for å være på den sikre siden.

Love

Quote from: Lahoya on January 16, 2015, 07:49:40 AM
Det at ei jente glemmer igjen noe betyr uten tvil at hun vil gifte seg, så derfor skifter jeg adresse, bosted og navn for å være på den sikre siden.

Best å ta turen til Las Vegas på første daten da;)

lamasen

Quote from: solstråla on January 15, 2015, 21:40:33 PM
Quote from: Sharpie on January 15, 2015, 20:36:12 PM

He he vet jo at noen jenter legger igjen med vilje, bare for å markere at de er der og dersom de har mistanke om gutten holder på med flere samtidig.

Kanskje litt i vageste laget med en lader :)

Love

Haha..bare glemme en hel masse greier og så bare aldri ta kontakt:D

dagligvare

Quote from: solstråla on January 15, 2015, 21:08:09 PM
Er vel slik at jeg legger igjen ting når jeg vet at jeg kan og får grønt lys på en måte.  😊 Aldri ellers egentlig.  Det å nesten glemme noe bør jo ikke tolkes som at jeg bevisst ønsker å legge igjen noe he he

Hva ble det egentlig til? Her skriver du både at du legger ting igjen med vilje og at du ikke bevisst legger ting igjen.

Ikke helt enig med deg selv?

dagligvare

Quote from: lamasen on January 16, 2015, 14:30:33 PM
Kanskje litt i vageste laget med en lader :)

Hehe, vet du ikke hvordan jenter tenker?

"Hvorfor ligger det en Samsung-lader her når han har Iphone? ALARM ALARM"

--WTF?--

Quote from: Love on January 16, 2015, 18:58:46 PM
Haha..bare glemme en hel masse greier og så bare aldri ta kontakt:D

Kan jo være en måte å kvitte seg med ting man ikke trenger...  :P

On topic: jeg hadde blitt sur, ikke skremt. Lure seg til å komme på besøk bare for å fylle kåken min med stæsj, liksom... Ufint!
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

solstråla

Quote from: dagligvare on January 16, 2015, 21:39:54 PM
Quote from: solstråla on January 15, 2015, 21:08:09 PM

Hva ble det egentlig til? Her skriver du både at du legger ting igjen med vilje og at du ikke bevisst legger ting igjen.

Ikke helt enig med deg selv?

Da skal jeg gi et eksempel da. si at man har holdt på en liten stund og gutten sier at jeg kan ta med meg treningskift som jeg kan ta med eller at jeg kan kjøpe inn en tannbørste som kan ligge igjen.

TT82

Ingen vits å sikte mot nærmeste lyktestolpe, en stjerneklar aften.

Love

Morsomt blogginnlegg;)

Ørebobber flyr veggimellom når vi holder på, det hender de dukker opp igjen...
Ellers kan jeg i grunn innrømme at jeg hver gang går rundt og samler inn klær osv som havner de utroligste steder:D