Jeg svarer kun for min egen del nå så vær advart.
1)
Etter en date tar jeg det som selvfølge at det er dama som ringer, eller sms'er hvor fin daten var. Hvis jeg ikke får noe tilbakemelding så antar jeg at daten, tiden vi tilbringte ikke var nok interessant eller spennende for henne.
2)
Spiller ingen rolle for meg om daten var fra stavanger eller Frankrike. Avstand og flørt er nesten det samme hvor som helst den andre parten måtte befinne seg i Europa.
3)
Jeg og jenta skaper alltid en greie mellom oss. Enten det være seg å spille spill over nett sammen eller skype med videkamera oss imellom imens vi gjør vår dagelige ting. Unormale ting blir normale.
4)
Flørting over skype funker bra det. Kanskje sende sms om at du har nytt undertøy å vise fra over skype på kvelden. La han jakte eller finne nye spennende sider med deg.
Ting JEG personlig ikke likte at jenta tok opp med meg over avstand var:
Når skal vi møtes???
Hvor, når, hvordan blir neste møte???
Hvor mye jenta tenker på meg hver dag etc.
Kort sagt,.. fra jenta's side likte jeg at hun eller vi kom med noe spennede forslag, sms, snap, eller ha våre "faste" møte dager over nett.
Jeg selv var den som ønsket å ta initiative til å møte, med ønske om å vite når hun selv var åpen for det.
Dette er hva jeg foretrekker over langdistanse dater. Heldig å hatt en del erfaringer med akkurat det
Ps: posten innholder sikkert mye skriveleifs', men jeg er for lat til å rette det akkurat nå.