Sex med yngre kollega !

Started by Spaniard, February 08, 2015, 15:24:55 PM

Previous topic - Next topic

Spaniard

Jeg var på julebord forrige og endte opp med å ha sex med en kollega på toalettet hjemme hos sjefen. Vanligvis ville jeg ikke tenkt så mye etter en ons, men denne gangen er det litt annerledes. Kollegaen min pleier å være veldig stille å sjenert når hun er på jobb, så jeg har alltid sett på henne som en kjedelig grå mus. Men på julebordet så jeg at hun er alt annet en det, og jeg blei sjarmert nok til å ville kline med henne som igjen førte til at vi hadde sex. På fredag var første dag vi jobbet sammen etter at dette skjedde, og det var skikkelig kleint ! Hun prøvde å unngå meg og ville ikke si hei eller møte blikket mitt. Jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre? fordi Jeg ikke har vært i en sånn situasjon før med en kollega, men det jeg vet er at jeg kunne tenkt meg noe mer med henne. Det er stor alders forskjell mellom oss (14 år)

zodd

Quote from: Spaniard on February 08, 2015, 15:24:55 PM
Jeg var på julebord forrige og endte opp med å ha sex med en kollega på toalettet hjemme hos sjefen. Vanligvis ville jeg ikke tenkt så mye etter en ons, men denne gangen er det litt annerledes. Kollegaen min pleier å være veldig stille å sjenert når hun er på jobb, så jeg har alltid sett på henne som en kjedelig grå mus. Men på julebordet så jeg at hun er alt annet en det, og jeg blei sjarmert nok til å ville kline med henne som igjen førte til at vi hadde sex. På fredag var første dag vi jobbet sammen etter at dette skjedde, og det var skikkelig kleint ! Hun prøvde å unngå meg og ville ikke si hei eller møte blikket mitt.

Hva er det du lurer på?

At hun syns det er kleint er vel ikke så rart?

Lahoya

I kleine situasjoner pleier jeg bare å gå opp til dem å si rett ut at jeg syntest det var morsomt og kult.  Kjedelig å ha anspente situasjoner i nærmiljø. Hjelper for meg å lufte det ut da. 

Har hatt mer flaks med det da.  Min greie :D  Lykke til

Spaniard

Jeg skjønner jo selvsagt at hun syns det er kleint.

1 Hvordan få kleinheten ut av veien og ta det videre ?
2  Alders forskjellen ? (Føles litt feil)

Lahoya

1. Le av situasjonen og fokuserer heller på det kule/positive med situasjonen. 
2. Samfunnet har lært deg om aldersforskjellen....  so what?

Hadde en crush på en kollega en gang også. Angrer alltid på de situasjoner hvor jeg ikke forklarte hvordan det var.  Bedre å tape litt ansikt en stund enn å angre i flere mnd`er på å ikke forklare hva du føler for a`.

Kul situasjon du har rota deg i da!

Kjetil GV

Quote from: Spaniard on February 08, 2015, 16:06:04 PM
Dette er også inne i ditt eget hode.
Samfunnets normer og regler er litt i mot det, men hovedsaklig så er det Janteloven og misunnelse som står i veien.
Problemet er nok at du er redd for å bli dømt av andre, og kanskje også samtidig dømmer deg selv. Dersom du
bestemmer deg for at dette er OK, så er det OK.

Quote from: Lahoya on February 08, 2015, 17:37:20 PM
Hadde en crush på en kollega en gang også. Angrer alltid på de situasjoner hvor jeg ikke forklarte hvordan det var.  Bedre å tape litt ansikt en stund enn å angre i flere mnd`er på å ikke forklare hva du føler for a`.

Men det å fortelle hva man føler er ikke alltid riktig strategi for å skape tiltrekning. Det viser for mye interesse eller at man allerede er ganske emosjonelt investert. Så viktig å balansere.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Lahoya

Quote from: Måka on February 08, 2015, 17:45:37 PM
Quote from: Spaniard on February 08, 2015, 16:06:04 PM
Dette er også inne i ditt eget hode.
Samfunnets normer og regler er litt i mot det, men hovedsaklig så er det Janteloven og misunnelse som står i veien.
Problemet er nok at du er redd for å bli dømt av andre, og kanskje også samtidig dømmer deg selv. Dersom du
bestemmer deg for at dette er OK, så er det OK.

Quote from: Lahoya on February 08, 2015, 17:37:20 PM

Men det å fortelle hva man føler er ikke alltid riktig strategi for å skape tiltrekning. Det viser for mye interesse eller at man allerede er ganske emosjonelt investert. Så viktig å balansere.

Sant det Måka.  Helt riktig.   
Nå er jeg så heldig at jeg kan være direkte av meg og fortsatt skape god spenning, verdi, sosial komfort'' osv. Måten jeg sier det på har vært velykket for meg slik som det kan bli med direct-approach til kvinner på gata.  Tar folk på senga kan man si.   Men du har helt rett at kanskje ikke det beste tips ved mindre man har sin fremgangsmåte.

Love

Som jente vil jeg tenke at man kanskje føler seg litt "billig" pga settingen, sjefens hus/toalett, julebord, alkohol, nysgjerrige kollegaer?
Hun mangler nok litt trygghet i situasjonen, og kan bli opp til deg å skape det. Ikke snakke følelser, men være hyggelig og normal. Så langt det lar seg gjøre....
Stor forskjell på om hun er 18 eller 25 i modenhetsnivå, men her må du egentlig finne ut selv hva som passer for deg.

Spaniard

Quote from: Love on February 09, 2015, 07:09:20 AM
Som jente vil jeg tenke at man kanskje føler seg litt "billig" pga settingen, sjefens hus/toalett, julebord, alkohol, nysgjerrige kollegaer?
Hun mangler nok litt trygghet i situasjonen, og kan bli opp til deg å skape det. Ikke snakke følelser, men være hyggelig og normal. Så langt det lar seg gjøre....
Stor forskjell på om hun er 18 eller 25 i modenhetsnivå, men her må du egentlig finne ut selv hva som passer for deg.

Jeg har tenkt litt de siste dagene på hvordan jeg skal gå fram og hva jeg skal si. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta det på jobb eller foreslå en kaffe eller noe ? Hun virker veldig moden til å være 19 Det har vært mer snakk om at vi er på forskjellige stadier i livet, men etter å ha lest om par med stor aldersforskjell som sier at det ikke har så mye si, så er jeg ferdig med å tenke på det. Vi får se hva som skjer, jeg ser henne i morgen ;)

hyside

Jeg kan være enig i at dere to er i en alder hvor det er stor forskjell på livsfase. Men på den andre siden, kvinner roer seg, og ønsker å etablere seg i yngre alder enn det menn gjerne gjør. Hadde vært mer skeptisk om det var andre veien, gutt 19/kvinne 33. Der er til og med 5 år stor forskjell (snakker av erfaring 8) ).

Jeg ville bedt henne ut på en kaffekopp jeg, det er uskyldig og ikke unaturlig, siden dere allerede har noe "til felles"  :)

Spaniard

jeg sendte en sms på fredag og ba henne ut på kaffe. Hun lurte på hvorfor kaffe og følte at hun ikke hadde noe behov  for å snakke, men hvis jeg hadde kunne vi godt gjøre det. Og så gikk samtalen litt skeis når jeg sa at jeg ikke orket mer av den kleine stemningen mellom oss. Jeg forklarte hva jeg mente og hun kjente seg ikke igjen i hva jeg skreiv og nektet at det var sånn. Til slutt  ble hun litt sur og kalte en meg dust ! Jeg skreiv tilbake at jeg forsto at hun ikke ville snakke om det, men at ikke var noen grunn til å kalle meg en dust . Hun svarte med " haha sorry full tar det imorgen " siden har jeg ikke hørt noe. Hva nå ?

Love

Fyllerør, hun vil glemme (husker kanskje ikke så mye?) og legge det bak seg. Best du gjør det samme:)

Spaniard

Tok en liten prat med henne på lørdag på jobb, for nå følte jeg at  det var på tide å bli ferdig med all tullet mellom oss. jeg sa det som det var at jeg likte henne, og det var grunnen til at jeg hadde oppført meg merkelig. Hun mente det var upassende at jeg hadde tatt kontakt på Face, noe jeg syns er helt latterlig å si ! Hun syns jeg er hyggelig, men følte det var upassende å gå videre på grunn av at vi er kolleger, og den store aldersforskjellen mellom oss. Kjenner at jeg er litt skuffet, men samtidig lettet for at alt er over. Neste nå er perfekt profil til helgen  ;)