Hva er din beste Tinder åpner?

Started by an1993, March 06, 2015, 15:56:36 PM

Previous topic - Next topic

Anax

Første melding: "H"
Andre melding: "Hei, mente jeg. Skulle skrive Hei, men så kom jeg borti send knappen og så ble det bare H. haha"

MaleOslo

Noen med noen gode oppdateringer? Har prøvd mange av disse med varierende hell.

Jeg har pleid å bruke "Har du selvtillitt til å motta et kompliment?"
"Synes alle jentene er så like"

Dette er åpnere som ikke er typiske for nettdating eller sms, men mere ute på byen. Har likevel fått noen dater på disse åpnerne. Men merker at jeg selv begynner å føle at de er oppbrukt, eller at jeg kjeder meg ved å bruke de. Vil prøve noe nytt! Forslag?

Anax

Unngå spørsmål, skriv noe som skaper en litt romantisk "oss" ramme. Vil ikke dele mine siden de funker som faen, men er noe i stilen "trodde ikke soulmaten min drev med X"  - erstatt X med noe hobby / random hu gjør i bildene / profilen.

Kenti

Mener å huske at det står i boka til Sondre, at det å komme med en eller annen "magisk" åpner/sjekkereplikk ofte kan føre til falske tilbakemeldinger. Jeg har kasta bort mye tid på lange tinder samtaler bare for å få "jeg bruker bare tinder som tidsfordriv" e.l. Som svar når jeg prøver å close. Egentlig så betyr vel det at jeg var god nok som underholdning, men ikke bra nok for en date.

Jeg har inntrykk av at ulike varianter av "Hei, hvordan er formen?" som åpner, og følge opp med normal samtale 7-15 utvekslinger før jeg closer er det som funker best.