Heisann!
Lurte på om jeg kunne få litt innspill her.
Jeg er en kar på 22 år som sliter litt med selvtillitt i sosiale settinger, få venner og lite erfaring med jenter.
Har kun vært med 2 jenter, noe som jeg ønsker å gjøre noe med. Dette er i hovedsak hvorfor jeg er her.
Jeg har forstått at jeg må jobbe med meg selv, og gjøre noen forandringer.
Jeg har ikke hatt mye selvtillit, noe som fører til at jeg ikke stikker meg så mye ut.
Jeg har til vane å snakke lavt, fort og veldig ofte mumler jeg. Dette er fordi jeg ikke ønsker å gjøre så mye ut av meg selv.
Noe som jeg har skjønt at jeg må snu totalt om, for å bli lagt merke til av andre.
Har ikke mange venner å støtte meg til, noe som jeg vil endre. For tiden er jeg i forsvaret hvor vi er en liten isolert gruppe så nye venner er ikke så lett å få seg.
En faktor her er at jeg fikk vite rundt august tider, at jeg kan ikke være ironisk. Jeg er veldig glad i å kødde, men det har blitt missforstått siden jeg mangler evnen til å være ironisk. Så folk har tatt meg for å være frekk. Det å være ironisk er da noe jeg har jobbet med å legge av meg siden den tid.
Det var litt info, men til spm mitt:
Noen som kunne anbefale litt litteratur som kan hjelpe meg? Eller da om dere har konkrete tips til hvordan jeg kan endre på ting.
Jeg har sett litt på oversikten over de bøkene som er listet opp her, men vet ikke helt hvor jeg skal starte.
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=3875.msg40357#msg40357Dessuten har jeg begynt å lese Sjekkeskolen til godevibber og The game, selvfølgelig som alle andre...
Anything helps!