Hooker alltid opp med en gammel venninne av min storesøster når jeg treffer hun ute. Atter en gang traff jeg henne i påsken og det gikk ikke lang tid før vi rotet. Dro hun med ut på gangen og behandlet henne dominant. Merket at hun ble veldig kåt av det. Sleiket henne på nipplene og var på vei til å få en bj, men tenkte jeg like godt bare kunne ta hun med på narch senere så vi skilte lag etterpå. Fikk med meg en annen jente hjem til meg senere på kvelden og satt og koste litt med hun i hytten min. Hun dro omsider hjem og jeg gikk på besøk i hytten til hun jeg hadde rotet med tidligere. Hun lå og sov, og jeg prøvde å vekke hun. Selvfølgelig ble jeg cockblocket av venninnen.
Sendte en melding til henne dagen etter og lurte på når hun reiste hjem. Fikk ikke svar. Akkuratt det samme har skjedd flere ganger, vi hooker opp, jeg prøver å ta kontakt etterpå, hun svarer ikke. Jeg føler jeg ikke har så mye å tape her og tenker å sende melding. Tenker kanskje å sende en drøyt seksualisert melding for å få henne kåt og at jeg ikke er interessert i forhold (jeg tror hun tror jeg er det).
Hvordan tror dere hun ville reagert? Er det evt et annet og bedre approach til situasjonen?