Har sett en del slike dokumentarer/ serier selv og du må huske på at noe av det kan være staget ( altså manus/ regi for å lage bedre tv) Så en slik dokumentar en gang der alle damene var modellfine på alle bildene og det er typisk amerikansk. I tillegg så er perfekt profil et resultat av at en av innsktruktørene har jobbet i 4 år tror jeg det var med å forske på dette og lagt det rette for det norske miljøet som dog er annerledes en det amerikanske , engelske etc. Dette kan kanskje virke ganske påståelig når du leser dette, men jeg kan si at jeg har gått i det samme fellene selv og funnet ut at den måten sondre skriver på funker best i det lange løp. Kan prøve å gi deg en mening ig forklaring på punktene du listet opp.
1. Se vekk fra kamera: Dette stemmer og er gjort grundig undersøkelser på at menn som ser bort fra kamera virker mer mystiske og spennende så det vil jeg anbefale!
2. Ikke smil : Å smile på bilder gjør det mer tilgjengelig og viser at du er en allright fyr som er sympatisk, men man må tilpasse det sitt eget utsende. Et lurt smil blir nesten aldri feil, men for mye kan virke at du prøver for hardt, men igjen dette kommer ann på utsende man har. Kan også smile med øynene.
3. Morsomt utendørsbilde: Hva du gjør på bildene er helt irrelevant fordi hovedfokuset skal være på klesstil og kjekkasinntrykk. Det er helt greit å ha et bilde der du gjør en aktivitet, men skal ikke være hovedfokuset, interesser kan dere heller snakke om mår dere matcher. Vis du har noen morsomme bilder som er bra kan du bruke dem, men fokuser først og fremst på å ta bra portrett bilder. Går fint ann å bruke, men er ikke det du burde bruke mest tid på.
4: Builde med dyr er hel uinteressant hos jenta, hun vil se deg og du vil uansett ikke at hun skal komme for å treffe hunden din fremfor deg? Selv blir jeg litt frustrert når jeg ser at jenter har bilder av dyrene sine i albumene, det er ikke det jeg vil se.
5. Selvtillit er bra å vise. vis karisma i ansiktet.
6. Det å bruke andre jenter i bildet er bare tryhard og virker som du prøver å selge deg inn veldig eller kompenserer for lav selvtillit, de vil se deg, ikke de andre jentene eller andre kompiser. De kan også tenke at det kan være ekser eller jenter du ikke er ferdige med og at de bare er en reserve. Jenter kan finne på å tenke mye rart så ikke utfordre det.
7. Bilde i baris: Kan være mange grunner til du fikk match og det tenger ikke å være ene og alene pga baris-bildet.Noen jenter liker det som at noen jenter drittsekker, men majoriteten syns det fort blir litt svett og harry. Men det kan funke vis det ikke er åpenbart at du tar bilde for å vise frem kroppen din, men vis det er andre ting som er i fokus også eller det virker mer tilfeldig at du er i baris da. Bare for guds skyld ikke ta det foran bade-speilet! Har sett eksempler på at det kan gå vis man har en ironisk tekst til under eller tuller det bort, men safeste er å droppe det.
De har en podcast om nettdating på 0330, ellers vet jeg om et sted på nettet der han som har skrevet boken har et foredrag om det, men her må jeg nesten få godkjenning fra instruktørene siden de vil helst være anonyme.