Hva gjør dere i date-fasen?

Started by Thomass, April 20, 2015, 20:30:56 PM

Previous topic - Next topic

Thomass

Hei!

Jeg har et spørsmål jeg håper å få noen innspill på :)

De første par ukene/månedene man dater, eventuelt den tiden det tar før man blir kjærester eller ikke, er jeg litt rådvill med hva jeg skal finne på med jenta. Jeg er veldig aktiv med trening og er passelig sosial til vanlig med en god vennekrets, men når jeg dater har jeg ofte lyst til å være sammen med jenta hjemme, lage mat, se film etc. Noen ganger også gå ut og finne på ting såklart, men jeg trives godt hjemme. I det siste har jeg kanskje tenkt at ting blir litt kjedelig i den første fasen av datinga. At man bør finne på mer sammen. For meg er det ikke noe problem, men hva tenker dere jenter? Hva gjør dere/vil dere gjøre i den fasen man skal bli kjent med hverandre? Fasen før man treffer felles venner og kommer helt inn i hverandres liv.

Morsomt å høre deres tanker? :)

Mvh

Thomas

Toby

Nå er riktignok ikke jente men kan basert på egen erfaring anbefale følgende:
- shuffleboard (her kan man erte litt, bli litt fysiske og ha det moro)
- minigolf, også en vinner. Skump borti hun idet hun skal ta et slag
- vanlig golf, forutsetter riktignok green card og logistikk
- gåtur/løpetur i skogen
- kajakk

I tillegg til de tradisjonelle tingene selvsagt. Min erfaring er at jentene ofte er med på det meste så lenge det ikke er for ekstremt. Kan du lære hun noe i tillegg er det gull verdt. De fleste jenter liker en mann som tar hun med på nye opplevelser