Quote from: mortenoe on May 03, 2015, 22:48:33 PM
Kult, bra jobba! Ved prostata orgasme får en ofte utløsning samtidig, skjedde dette?
Høres mer ut som en fullkropps-/analorgasme enn en prostataorgasme. Prostata presser mer mot en utløsning etter min erfaring. Ettersom jeg holder meg unna sædutløsning/"peakorgasm" er prostata i gråsonen for meg.
Jeg hadde min første fullkropps-/analorgasme i går. Dama fikk først inn 3 fingre, så 4 og 5. Etterhvert ble jeg fistet, mens hun koste rundt analen med en 6. finger. Ristet i hele kroppen, og fikk en euforie følelse.
Analsex<3
Føler du at du kan knulle lenger, dypere, mer sensuelt og mer maskulint etter analsex?
Hei! Det var en vannvittig og helt euforisk opplevelse for meg. Orgasmen føltes i hele kroppen fra tærne og helt ut i fingertuppene. Første gang vi opplevde hvordan jeg reagerte og hvordan den tynne lange kroppen min ristet så voldsomt og hvordan jeg spente meg i kramper, så heftige at dama etterpå sa hun var litt engstelig for at jeg skulle brekke ryggen. Jeg skriker så fælt å ukontrollert at jeg tror nesten alle naboene hører jeg får orgasmer.
Det er helt anderledes orgasmer, innvendige i hele kroppen, spesielt i underlivet, magen, ryggen og ikke minst i lårene og leggene føler jeg intens orgasmefølelse, spesielt når hun tar meg dypt i rumpa og masserer lårene samtidig.
Det merkelige var at jeg ikke fikk sædutømming, den første orgasmen kom med voldsom kraft innenfra uten at sæden kom, samtidig var orgasmen utrolig intens, følte jeg svevde og holdt på å svime av flere ganger, i natt svimte jeg faktisk av når orgasmen kom
Samtidig var den utrolig langvarig, føltes som orgasmen varte uendelig lenge. Dama trodde orgasmen varte i over 5 minutter, hun tok ikke tiden da.
jeg tror heller ikke det er prostata orgasmer, men anal og fullkroppsorgasmer jeg får; det føles intenst sterkt i hele kroppen sammen med sterke kramper og sæden kommer ikke. I tillegg kan hun holde på i mange timer, mens jeg får orgasme om og om igjen
Dette skjer når hun kun tar meg dypt analt og ikke rører pikken. Hvis hun onanerer meg samtidig, får jeg en blanding av de to orgasmetypene, men da kommer sæden i store mengder med eksplosiv kraft, langt utover alt. Jeg liker anal/ kroppsorgasmene best, for da kan hun holde på så lenge hun orker, mens jeg får orgasme etter orgasme, mange ganger.
Ja, jeg opplever det som deg, jeg får en mye større inderlighet og dyphet, inderlighet og maskulinitet, etter en lang omgang og puler dama dypt og intenst på en annen måte og får dype sterke vanlige orgasmer på en ny måte.
Opplever du også sånn jeg gjør, stønner å skriker så fælt, ukontrollert og vanvittige kramper å risting og at jeg får flere langvarige orgasmer.
Skal teste fisting også, også noe dypt inni meg når jeg puler, vært digg å få fullkroppsorgasme inni henne.