Dating- Han snakker med jenter på tinder mens jeg er tilstede

Started by solstråla, February 05, 2015, 12:22:10 PM

Previous topic - Next topic

Love

Så lenge han sender snap er han i alle fall ikke sur, og da trenger ikke du si at du ikke er sur... du kan evt sende en snap/bruke litt humor om du vil sjekke stemningen.
Noen gutter vil bare nedlegge flest mulig damer, om man holder igjen med sex til man vet mer om fyren er det lettere å unngå å bli et nummer i rekken hos de det gjelder (sier det du vil at de skal si til de har deg på kroken, så du må teste dem litt mer).
Er han interessert i å bli med på dagtid aktiviteter for eksempel?

solstråla

Quote from: Love on February 17, 2015, 13:27:28 PM
Så lenge han sender snap er han i alle fall ikke sur, og da trenger ikke du si at du ikke er sur... du kan evt sende en snap/bruke litt humor om du vil sjekke stemningen.
Noen gutter vil bare nedlegge flest mulig damer, om man holder igjen med sex til man vet mer om fyren er det lettere å unngå å bli et nummer i rekken hos de det gjelder (sier det du vil at de skal si til de har deg på kroken, så du må teste dem litt mer).
Er han interessert i å bli med på dagtid aktiviteter for eksempel?

Har sendt snapper tilbake med humor. Jeg har tatt initiativ til å finne på noe de siste gangene. Dag aktiviteter vil han ikke finne på så mye. Mest trening det går i for han og mye faste måltider på spesielle punkter. Etter litt tenke tid er vi en dårlig match utifra hva jeg ønsker.