Situasjon/Bakgrunn
Tinder - Snap - Facebk
Starta med chat på tinder med ei som responderte etter 2. approach.
Snakket litt frem og tilbake, men hun var tilbakeholden med spørsmål, ganske sjelden hvertfall. Etter hvert spurte jeg om hun ville møtes irl og de kunne hun (uten noe videre snakk), men derpå mitt spørsmål om tid/sted får jeg unnskyldningen om at hun er syk denne uka osv og har ting og ta igjen på jobb. -ingen forslag om noe nytt fra henne. Spurte om hun var 'chill' med snapchat, det var hun, og dit bar det.
Lite aktivitet på snappen de påfølgende to uker, et par ganger frem og tilbake (hver sin gang, uavhengig) pluss my stories. Så ikke så mye action her.
Spurte over snap om hvordan det går, og om hvordan det ser ut med henne frem mot jul, (spøkefullt) uka etter. Fikk ikke direkte svar, men heller at det var så vanskelig/tungvindt å skrive på snap og at vi kunne gå til facebook (inndirekte oppfordring til meg å finne henne der.. hun hadde navnet på profilen i snap så det var greit) (innpaka at hun her naturligvis ville vite mer om meg..) På spørsmål fra forumet her om fbok-profilen min er bra, så er den helt ok, ikke for mange bilder, men ikke noe direkte missvisende heller.
Vi prater litt mer her, men i og med at jeg har spurt på snap spør jeg ikke her igjen. Hun tar det heller ikke opp. Det kommer frem at hun er et par cm høyere, men at hun ikke har noe imot det.
Påfølgende uke, søndag som var, spør jeg om hun er klar til uken, noe hun responderer positivt på og foreslår dager som passer. Jeg; dag, tid og sted. Greit nok. Ble også enig om at litt regn ikke hadde så mye å si.
I dag:
Tanken slo meg i dag tidlig å spørre om hun var klar/ok med i kveld (for å vite om jeg skulle ta meg til noe annet), men dette gjorde ikke jeg mtp at det regnet litt (tur planlagt) og siden begge ikke mente dette gjorde noe.. får da en avlysning fra henne ca 3t før om at hun ikke kan/vil pga været og at hun må hjem (dagstur, et lite stykke unna) og hente div ting til at hun skal reise i morgen (blablabla..?). Ingen forslag.
Jeg svarer at jeg er enig (faktisk!) og at det hadde antagligvis blitt vått og surt. (red. anm. Ikke koffert!
)
Svarte: Du kan jo heller gi et vink om du skulle være gira en dag (tommel opp) så kan vi se derfra eller noe sånt" -nå føles denne meldinga veldig afc!
Hun: Jepp. smiley. Satser på at sommeren kommer snart. smiley x2.
-Etter dette noen få fraser til, men som ikke gjaldt dette.
Burde jeg foreslått alternativ aktivitet tidligere på dag? Hjelpeløs måte å kaste ballen over til henne? Gå radio silent? Dead end? Takk for innspill.