Tisser jenter i dusjen?

Started by Lego, July 14, 2015, 15:03:15 PM

Previous topic - Next topic

Lego

...det lurer jeg på.


Når det kommer til menn, så finnes det to versjoner; de som tisser i dusjen, og de som sier de ikke gjør det.
- Lek med Lego

piken


Anax


Lego

- Lek med Lego

Kjetil GV

Syntes dette er kvalmt. Urinrester vil/kan bli liggende igjen i vannlåsen i sluket :o
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

The Stig

Quote from: Måka on July 21, 2015, 11:14:36 AM
Syntes dette er kvalmt. Urinrester vil/kan bli liggende igjen i vannlåsen i sluket :o

Det er vel bare hvis man tisser etter man har skrudd av vannet. De fleste vil nok pisse midt i dusjen slik at det renner ut med alt det andre vannet. Hvis i tilegg sjamponeringen tar plass etter tissingen så vil såpen også ha en slags rensende effekt på rørsystemet. Uansett så er urin sterilt, hvilket betyr at så lenge kuken/musen er ren så inneholder det som kommer ut mindre bakterier enn det vann fra kranen gjør. Det finnes egne "dietter" som anbefaler å drikke din egen urin daglig....de er ganske sprø,men er faktisk noen som tror at det har en helsebringende effekt. For en diskusjon..
bye bye comfort zone.Just die already.

piken

I tillegg er det miljøvennlig - sparer vannet man ville ha brukt på å trekke opp i do :D

Jeg tisser dog veldig sjeldent i dusjen, da jeg har rutine på å tisse før jeg dusjer. Men en sjelden gang må jeg tisse likevem i dusjen og da unner jeg meg selv den luksusen å stå og tisse for en gangs skyld. Så lenge man er ren og frisk og ikke tisser som det siste man gjør i dusjen såå er det ikke noe problem :)

Endre GV

Et av de mer weirdfunny "Off Topic" innlegg ;D


sitronsaft

Skal innrømme at jeg har gjort det et par ganger (i løpet av livet), men det er kun fordi jeg har måttet sånn på do, eller at jeg ikke har giddi å gå ut av dusjen klissvåt og gjøre hele badet vått for å gå på do.