Ok. Etter en uke med og ha snakket med nye folk vær dag begynner dette å bli interessant, alt går mer flytende.
Men hva gjør man når Mr.Friendzone blir dødelig sjalu? situasjonen var sånn at jeg bestemte meg for og gå ut solo, for å ta noen pils og bli kjent med nye folk.
Kommer over en gjeng med Mr.friendzone, the whale, og prinsessen, ettersom nattetimene går utover kvelden, så får jeg tonen med prinsessen. Men her er også hvor det blir jævla kleint og rart. Mr.F som tydeligvis er døds forelsket i prinsessen men aldri har tørt og gjøre noen moves blir mer og mer sjalu. Jeg ble bare mer og mer forvirret. for tidlig på kvelden så spanderte denne hyggelige mannen runder på hele bordet. Og senere når prinsessen står og holder rundt meg, så skal han holde rundt henne, og det bare utviklet til mer kleinhet derfra til at han prøver og fysisk stå imellom, som til slutt endte med at jeg takket for meg og stakk hjem.
Så til slutt, hvordan takler man situasjoner hvor andre mannfolk gjort alt i sin makt for og "cock-blocke" deg?