For meg føles det feil når damer er veldig fulle. Hvis de har problemer med å gå uten å snuble,og bare snøfter...så føler jeg ofte at jeg må hjelpe dem å finne veien til en drosje eller noe, hvis de ikke har noen venner til å hjelpe dem...men hadde ikke vært så lysten på å bli med dem. For en ting så er det usjarmerende og usexy med damer som er så fulle, for en annen ting så er det ikke kult å våkne opp med en jente som ikke husker hvem du er på morgenen.
Hvis de er litt brisen derimot så ser jeg ikke noe problem. De fleste på byn er jo brisen.
På den andre siden av mynten så vet jeg ikke om det er rett å moralisere på menn som vil bli med disse damene hjem. Det er tross alt voksne mennesker som selv er ansvarlig for hvor mye alkohol de får i seg, og selv er ansvarlig for hva de finner på i den rusen. Når jeg er full så er jeg meg selv i bunn og grunn. Jeg har aldri vært voldelig mot noen i edru tilstand,ei heller i full tilstand. Hvis jeg knivstikker noen i fylla så er jeg helt og holdent ansvarlig. Fulle damer mister nok en del dømmekraft,og tar kanskje med seg menn de ellers ikke ville sett 2 ganger på, men det er likevel ikke "ufrivillig" eller påtvingt, hvis ikke de er helt komatøse da selvsagt..