Hun viser interesse igjen!

Started by franckie, September 10, 2015, 18:43:01 PM

Previous topic - Next topic

franckie

Hei.

Jeg har vært sammen med ei jente nå i ca halvt år. Tiden vi var sammen fungerte ganske bra, men så skjedde det at hun begynte å miste interessen. Jeg valgte da å avslutte forholdet ettersom hun ikke var så gira lenger, men etter ca 14 dager har hun nå begynt å vise interesse igjen å vil finne på ting sammen med meg igjen!                                                                                                                  For noen uker siden var en kinokveld veldig vanskelig å få til, mens hun nå vil at vi skal på fjelltur sammen, trene sammen etc! Noen som har feedback på hvordan jeg burde forholde meg til dette, noen som har erfaring fra lignende om hvorvidt det har vært noen suksess å ta opp tråden igjen med jenta når hun i utgangspunktet mistet interessen??

Kjetil GV

Quote from: franckie on September 10, 2015, 18:43:01 PM
Hei.

Jeg har vært sammen med ei jente nå i ca halvt år. Tiden vi var sammen fungerte ganske bra, men så skjedde det at hun begynte å miste interessen. Jeg valgte da å avslutte forholdet ettersom hun ikke var så gira lenger, men etter ca 14 dager har hun nå begynt å vise interesse igjen å vil finne på ting sammen med meg igjen!                                                                                                                  For noen uker siden var en kinokveld veldig vanskelig å få til, mens hun nå vil at vi skal på fjelltur sammen, trene sammen etc! Noen som har feedback på hvordan jeg burde forholde meg til dette, noen som har erfaring fra lignende om hvorvidt det har vært noen suksess å ta opp tråden igjen med jenta når hun i utgangspunktet mistet interessen??

Nå har jeg ikke erfaring personlig så du får ta dette med en neve salt, men sånn teoretisk sett så forslår jeg.

Hvar er forskjellen på deg før og etter bruddet?

Jo oppførselen din.

- Når du plutselig ikke vil ha henne lengre føler hun at hun har tapt noe, og det er kjipt å miste muligheten. Hun vil derfor ha tilbake muligheten igjen

-Hun trenger også kanskje å få bekreftelse på at DU eller noen liker henne for å få tilfredstilt hennes eget valideringsbehov

-Ved å vise at du ikke trenger henne, og faktisk stiller deg selv spørsmål om hvorfor du skal ta henne tilbake, så vil oppførselen din bli slik at du er nysgjerrig men ikke overbevist. Noe som gjør at du øker i verdi i hennes øyne

-Kan være at hun mistet interessen fordi du tok henne som en selvfølge, og var 100% klar på at du ville være kun med henne slik at noe av spenningen i tilværelsen forsvant

- Evt ville hun se om grasset var grønnere på andre siden av gjerdet. Kanskje hun traff en annen som hun fort fant ut var lite interessant

Oppsummert:
-Skap spenning
-Ikke bli for forutsigbar
-Bruk tid på deg selv og venner. Ikke la henne være den viktigste personen i ditt eget liv
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Cobra196

Hjelper veldig mye å ha felles venner med jentene og for all del felles aktiviteter. Da kan man bli kjent med hverandre uten at det blir kleint eller innpåtrengende. Av og til må noen jenter jeg kjenner gå vekk og flire lurt, for jeg holder god stemning med guttene som vi har som felles venner. Men det blir vanskeligere med alderen. Jeg som 21 åring har merket det.
Personlig blogg: [url="//www.smsindre.no"]www.smsindre.no[/url]

Cobra196

Quote from: Cobra196 on December 09, 2015, 12:49:14 PM
Hjelper veldig mye å ha felles venner med jentene og for all del felles aktiviteter. Da kan man bli kjent med hverandre uten at det blir kleint eller innpåtrengende. Av og til må noen jenter jeg kjenner gå vekk og flire lurt, for jeg holder god stemning med guttene som vi har som felles venner. Men det blir vanskeligere med alderen. Jeg som 21 åring har merket det.
Felles venner er den mest effektive måten jeg blir kjent med jenter på. For når de ikke er gira lenger, så er andre det. Er ofte godt nok at de bare er litt interessert, for da finner vi etterhvert felles interesser av stort og smått.
Personlig blogg: [url="//www.smsindre.no"]www.smsindre.no[/url]