Quote from: Love on September 21, 2015, 13:12:22 PM
Slår meg at dere kanskje begge to kan ha en oppfatning om at den andre er mer "erfaren" enn den er, og tolker hverandre i litt feil lys (blir mye spill og greier)
Begge tror den andre står i med andre osv /Begge vil sees, liksom casual, men begge vil ha trygghet på at man skal sees?
Da må jo hun være helt gæren, fordi
hun tok opp spørsmålet om antall sexpartnere, noe jeg synes er jævlig rart mtp at hun hadde hatt så mange. Da fikk hun vite at jeg hadde hatt langt færre.
Hun valgte av en eller annen syk grunn og skyte inn at hun hadde hatt sex med en annen gutt den siste måneden (da mest sannsynlig etter at vi først møttes).
Det er jo derfor jeg ikke skjønner meg på henne og hva det egentlig er hun prøver seg på.
Blir også veldig usikker på meg selv når jeg er den som tar initiativ hver gang. Hun har faktisk ikke tatt initiativ én eneste gang siden første gangen vi møttes (da var det hun som tok initiativet hele veien, var nærmest desperat etter meg), med unntak av 2x bootycalls langt ut på natta, men dette har jo vært etter at jeg har tatt initiativet til at vi skulle dra ut sammen først.
Kontrasten mellom hvordan hun var i starten frem til vi hadde sex og hvordan hun har vært i etterkant er bare helt ubeskrivelig.
Har faktisk aldri møtt en dame som har vært så gira på meg så fort, og selv venner kommenterte jo i etterkant hvor sykt gira hun var da hun nærmest dro meg hjem.
Nå er det liksom null initiativ fra henne.. Selv om hun virket positiv til å hooke opp neste uke, da.. Men igjen, er jo jeg som tar initiativ.. Er egentlig vant til at det er helt motsatt, og trives egentlig best med det.