Heiheihei alle vakre solstråler
Lenge siden jeg har postet noe her nå, hahaha.. uansett da:
I sommer catcha jeg opp med en superfantastisk gutt. Vi hadde matchet på tinder for ett år siden, men han slettet plutselig appen - MEN så matchet vi igjen en stund senere, og alt var goooood! Spurte han rett ut etter vi hadde snakket om alt og ingenting, om vi skulle sitte på brygga og knerte et par vinflasker, og ja, det ville han mer enn gjerne altså! Tok toget ned til meg på sekundet omtrent samme dag som han hadde kommet hjem fra utlandet.
Vi møttes, stemningen var tipp topp, vi lo masse, og klikka sammen med en gang. Vi utfylte hverandre rimelig bra. Jeg kan ha litt mye energi g være litt for glad til tider, litt gæren - mens han var mer rolig og avslappet, men samtidig morsom. En av grunnene til at jeg likte han så godt.
Vi møttes vel til sammen 4-5 ganger, så vi har ikke "datet" lenge heller, men nok til at han ble litt forelsket i meg, som han påstår. Datene har jo vært kjempelenge. Sovet sammen alle gangene, superkoselig altså! Vi har hatt det fantastisk sammen, ler masse, finner på mye rart, jeg kan være så rar og facka så mye jeg vil med han. Han digger det. Han følte at han kunne være seg selv og avslappet i mitt selskap.
Han har betrodd seg til meg, brukt en god del penger på oss to, gjort plass til meg i en litt hektisk hverdag, holdt håret mitt oppe slik at jeg fikk spy etter en fuktig kveld på byen, (i knooow, skikkelig sjarmerende.. not) passet på meg.. fikk til og med skrive til en match på tinderen hans, og da ville han vise at han ikke skrev med andre jenter.. hahahhh. Jepps, vi hadde det rett og slett kult sammen.
MEN... han er i militæret. Flere timer unna.. Siste dagen før han måtte reise, så ble han usikker og stille. Sa at han ble litt usikker, men at han fremdeles ville holde kontakten. Han er en mann av få ord, i hvert fall når det gjelder over mobil/SMS, og det er helt greit. Han nevnte at vi måtte bare holde kontakten selvom han skulle reise inn igjen.
Det gjorde vi, litt meldinger i ny og ned.. men en kveld, etter at jeg hadde fått i meg for mye, ble jeg fryktelig sårbar og skrev en småklein melding til han som blant annet inneholdt at jeg måtte komme meg videre, for jeg taklet ikke avstanden. Da fikk jeg 2 meldinger tilbake om hvor fantastisk og herlig jeg var, og at han har trivdes hver gang vi har vært sammen. At det ikke er noen andre som er som meg der ute, derfor ville han aldri glemme meg uansett hvor lang tid det vil gå før vi møtes igjen. Ønsket meg lykke til videre..
Da våknet jeg plutselig til, og svarte enda mer emosjonelt tilbake. Han sa da at han hadde blitt usikker på hva han følte for meg, og kom frem til at vi ikke burde holde kontakten, fordi det ville gjøre oss/han mer usikker, og han behøvde avstand. Forstår egentlig ikke så mye, for noen dager i forveien, hadde han og prøvd å ringe meg osv.. Så ringte han meg opp etter de meldingene, og jeg braste ut i tårer som en jævla foss.... ÆÆÆ hahah. Han kom frem til at han ikke var forelsket i meg lenger.. ehh, i gode og onde dager??? Hvor blir det av det.. men ok, følelser er vanskelig. Han la til at han enda ikke var sikker på om konklusjonen hans stemmer.. så usikker er han tydeligvis. Sa at jeg måtte si ifra hvis jeg hadde fått meg kjæreste..Videre skriver han at jeg måtte huske på hva jeg sa til han rett før han dro, og det var: "hvis vi er rett for hverandre, så finner vi tilbake til hverandre en dag.."
Det ble en ganske heftig avstlutning på den kvelden. Ringte han så igjen dagen etter bare å få snakket ordentlig. Han sa det var så godt å høre stemmen min igjen. Fikk egentlig ikke så mye ut av samtalen utenom det som ble nevnt ovenfor her. Så snakket vi løst og fast som vanlig. Jeg nevner at vi kan beholde vennskapet, for vi hadde jo hatt det så fint sammen. Han sa seg enig, og ville kontakte meg ved permisjon slik at vi kan catche opp igjen. Dette lovte han meg.
Jeg prøver å analysere opp og ned hva som gikk galt, men det er jo ikke noe som har gått galt mener nå jeg, og det samme sier han. Kanskje det har gått for fort, kanskje avstanden spiller en rolle.. nææhhh, ikke lett å si.
Vi har ikke snakket sammen på over 1 uke nå, men tenker stadig vekk på han - og håper han gjør det samme. Hvordan skal jeg opptre fremover? Vil han komme tilbake senere? Jeg vet at jeg ikke skal kontakte han før han gjør det.. noen som har vært i lignende situasjon?
Setter pris på alle innspill, og tuuusen takk for at dere tok tiden til å lese. Ha en kjempevakker dag videre