Etter litt erfaring, enig i at snap er litt vrient, mens det andre ganger funker bedre. Samtidig er det mer naturlig å sende bilder her, enn mms syns jeg. Kommuniserte at vi kunne utveksle tlfnr, men at min tlf er litt herpa om dagen og ikke går å snakke/høre alltid. Derfor ble ikke dette noe av. Diskuterte ikke facebook, men har bestemt meg for å ikke utveksle det før det møtes opp irl.
Fikk en snap om at hun hadde hvært våken 36t og var sliten og mitt utsagn var mer som: er bare å roe ned om i morgen blir stress og du har de oppgavene du snakka om. Jeg må kanskje (dit) uansett og hente ....... om det blir klart. -denne skrev jeg også for at jeg ikke skulle sitte på gjerde å vente på hennes svar (hun hadde sagt på skype to dager i forveien at hun ikke visste før fredags ettermiddag/kveld om hun kunne), og dermed føle meg uavhengig!
Formuleringsmessig har dere rett på å ta meg.
" Videre kan det være lurt å lage litt tydeligere og forpliktende avtaler - her lot du det bare henge i lufta?"
Som nevnt litt oppom her.. gikk for den, men da hennes lørdag var noe uviss pga avtale med en organisasjon der hun bor, var ting ikke helt klarlagt. Derfor jeg spurte tidligere her om jeg burde utsette! -og dermed ikke sitte å 'vente', see?
Men likevell drive å sende opptil flere snap'er i stedenfor å svare, skjønnner jeg lite av. Kun validering afterall?
"Men hva tenker du videre nå - er hun verdt et forsøk på et nytt treff ?"
Nei, har avslutta kommunikasjon. Ble enige etter å ha fått noen få ord ut av henne, "har vært opptatt" "begge styrer med sitt" "svarer så godt jeg kan" girlish style. Da jeg ikke liker tidstyver, var dette også best for min del.