Har ikke lest Måkas svar enda som han snek inn før meg mens jeg skrev, men her er mine tanker til OP.
Spør du meg så syns jeg det ser ut som du kommer ganske langt bak i køen.
Kan virke som om du er litt for tilgjengelig, og at hun gjerne vil holde deg i nærheten men samtidig på en armlengdes avstand, hun får vel muligens en slags bekreftelse, men hun vil ikke la det skje noe mer enn litt fylleklining, som forøvrig ser ut som det eneste som har skjedd som har beveget interaksjonen i noen som helst positiv retning, (selvom det ikke "hjalp", hun husker ikke osv).
Hun holder deg litt i limbo, holder håpet levende, men handlingene hennes viser at det ikke er så mye håp spør du meg, eller er jeg for stolt kanskje? I stedet for å være tilgjengelig for hver gang hun ikke får napp hos de andre guttene som er foran deg i køen, hva med å snu litt på flisa?
Tror du må sette litt "hardt mot hardt" kanskje.
Møt henne og snakk om at "det er kult at dere to kunne være venner, at det blir så mye bedre nå som du slipper å tenke på at du ville ha henne før, nå kan dere liksom bare chille."
"Oi, se der, hun dama der var dritfin da, bli med bort og hjelp meg sjekk henne opp."
Frata henne bekreftelsen og ta tilbake makten over deg selv så å si.
Kanskje vil hun da ha deg mer.
Eller kanskje ikke. Prøv.
Pr nå virker du hvertfall litt for tilgjengelig, og den strategien har fungert dårlig hittil så prøv noe nytt.
Altså du slår deg tilsynelatende til ro med at dere skal være venner, men med en gang hun ditcher de to andre guttene så er du klar for å gå ut igjen.
La henne jobbe litt mer for å overbevise deg fra venner til noe mer, in real life.
Personlig ville jeg tenkt "hæ, ja NÅ skal du komme til meg når det skjærte seg med alle de andre alternativene, well fuck that, jeg gidder ikke være en backup".
Så jeg ville gitt faen i hun her, men for shits and giggles prøv den harde venne-linja bare for å se hva som skjer.
Det jeg syns er mest interressant er punkt 3. Dette er jo på en måte ganske sosialt tilbakestående av henne, lite taktfullt ovenfor deg om hun vet at du er hypp. Med mindre hun vil sende et kraftig signal om det ikke blir noe.
Eller, og det er her jeg syns det blir interressant, noen jenter sier sånne ting fordi de vil imponere med at de er så ettertraktet, sånn at gutten da skal ville ha de mer.
(sidenote, det er jo ganske funny, fordi tanken er "det som tiltrekker meg (jenta) tiltrekker sikkert gutten" uten å ta hensyn til forskjellene i hva som tiltrekker gutter og jenter. På samme måte som vi gutta tror at jenter bryr seg så mye om utseende fordi vi selv gjør det.)
Anyways good luck.
PS Ang i punkt 1 skriver du at du sa "ditch ham, bli med meg" og det er på en måte halv-bra, men ikke så mye mer. Sånne ting har jeg også sagt en del, som en slags joke med sannhet. Det er litt ballsy og viser at du har intensjon, men skaper muligens ofte litt defensivitet. Litt sånn "Haha (emotional spike) ...but no." Fordi det er litt for pushy, dama har gitt signal om at hun har registrert din interresse , MEN at hun pr nå ikke er "der", eller "jeg kan være litt interressert men du bør hvertfall vite at jeg har noen loose ends". Å fortsette å gasse fungerer ikke så godt fordi man ikke tar hensyn til at dama bremser. La henne bremse, brems med henne, deretter kan dere gå sammen.
Hva med å høre det hun sier, og derimot ikke si "ditch ham, bli med meg" , men si "å ja ok" , prøve å få til et møte alikevel og ta det derfra uten at du har vist fram alle korta du har på hånda.
Ok det får holde for nå.
Peace
FatBwoiii