Kort fortalt: Vi var pulevenner, men ble nesten bare på fylla. Så meg lei og inviterte til "netflix&chill" (se annen tråd her, lol), dette skjedde for ca. 1 og en halv uke siden. Tenkte ikke over at dette var noe annerledes enn de andre gangene vi hadde hatt sex, da vi gjorde akkurat det samme; hadde sex og pratet.
Uansett, lå med en annen dame dagen etter(lørdag), hun ringer febrilsk mens jeg er i senga med henne og sender masse meldinger hvor hun spør om hun skal komme til meg eller jeg til henne (ble plutselig dritgira etter å ha virket litt uinteressert tidligere egentlig). Svarer henne at jeg har en del folk her og at det passer dårlig.
Får voicemail av hun som snakker med venninnen og er sint.
Snakker ikke noe mer med henne. Er på en event på mandagen. Får plutselig melding fra henne hvor hun spør om jeg er der. Ender opp med å dra hjem til meg etter eventen og ha sex.
Hun begynner og spørre meg om lørdagen, og spør meg rett ut om jeg hadde sex med en annen dame. Bekrefter dette. Hun blir kjempelei seg og begynner å gråte.
(Keep in mind, dette er en dame som aldri har vist et snev av følelser, som jeg har mistenkt at nesten er psykopat tidligere fordi hun virker så kald og overlegen mot folk.)
Er helt sjokkert, var 100% uvitende, ikke en mistanke engang, om at hun faktisk likte meg. Men i etterkant burde jeg kanskje skjønt noe når hun ringte febrilsk lørdagen, og igjen på mandagen til og med etter at hun hadde blitt avvist sist gang. (Igjen, icequeen som aldri har brydd seg tidligere)
Prøver å trøste henne, og klarer i prosessen og inngå et slags "forhold"(?). Vi blir hvertfall enige om å ikke ha sex med andre, og det endte med god stemning, hun lå her, spiste frokost og dusjet dagen etter før hun dro. Avtaler at jeg skal komme til henne neste lørdag fordi hun er alene hjemme.
Drar på byen med felles venner torsdag igjen. Nå var hun plutselig blitt kald igjen. Får sove hos henne, men hun virker litt sur og likegyldig. Avlyser lørdagen fordi venninnen ikke skulle bort alikevel, foreslår at vi kan være hos meg i stedet og må faktisk overtale henne til å komme (WTF). Føler det er grei stemning når jeg drar om morgenen, men litt bismak pga diverse ting hun sa ila kvelden.
Spør lørdag formiddag når hun kommer. Sier hun må snakke med venninnen hun bor med og at hun skal si ifra om hun kommer eller ikke, og at jeg ikke skal holde av kvelden for henne. Jeg blir irritert (vi hadde jo en avtale) og svarer at jeg må ha svar nå hvis ikke legger jeg andre planer. Bestemte meg for at hvis jeg får noe annet enn et "ja" så skal bare blåse i henne. Får et tullete svar om hvor synd det er på venninnen som blir alene.
Svarer "Ok, glem det." og får bare "greit" til svar. Var frustrert over henne nå og hadde utrolig lyst til å skrive noe mer, men holdt meg i skinnet. (Prøver å kjøre en hardball taktikk, selv om det er risky og uutholdelig)
2 timer senere sender hun ny melding om at hun ikke vil at det skal være sånn, orker ikke dette mer, bla bla bla. (har jo hatt turbulens tidligere) Sier at jeg er enig, men at jeg er på vors og at vi kan snakke sammen om det senere (altså det helt føkka "forholdet" vårt og alt det der), hun svarer at hun vil det. (Hardball-taktikken funket overraskende bra)
Får melding ca. 01.30 mens jeg er ute på byen hvor hun spør om jeg vil sove hos henne. Kommer ca 2.30, da sover hun. Legger meg i sengen hennes og hun bare legger seg til å sove igjen. (Igjen, WTF?
). Prøver å snakke med henne og hun virker bare likegyldig igjen. Sier jeg ikke kom hit for å se på henne sove.
Da ender vi til slutt opp med å bare snakke hele natten, hun beklager for det hun gjorde tidligere og sa det var feil av henne, bla bla bla. Generelt grei stemning. Har ikke sex, bare prater.
Er tydeligvis keen på henne siden jeg ikke klarer å slutte å tenke på henne, men samtidig gjør hun meg frustrert og gæren. Har ikke vekslet et ord med henne siden lørdagen, og aner egentlig ikke hva som foregår nå. Møtte henne på skolen her om dagen og da oppførte hun seg egentlig som om jeg var hvem som helst.
Hun har teknisk sett tatt initiativet 3 av de 4 siste gangene, men har egentlig vært ganske kald alle gangene og avlyste til og med den siste gangen.
Så det jeg lurer på er egentlig a) Skal jeg i det hele tatt gidde denne dama? Er det bare meg eller virker hun helt håpløs? b) Hvis jeg bestemmer meg for ja, er det på sin plass at jeg tar initiativet nå? Selv etter lørdagen? Eller skal jeg bare kjøre hardball (slik som på lørdag) og vente på at hun tar kontakt? Det funket jo.
Er igjen usikker på om hun er interessert eller ikke fordi hun er så dårlig til å vise det. Har jo snakket med henne om det, og hun er klar over det, men likevel kjører hun den samme stilen. Er jo ikke normalt dette?