Er jeg den eneste som synes det rett og slett er litt kjedelig å dra på byen når man ikke er singel?
Har egentlig aldri vært noe spesielt fan av å dra på byen tidligere, det var ikke først før jeg begynte å få øynene opp for flørting og sjekking at jeg faktisk begynte å trives ute på byen, tidligere var jeg liksom bare med vennene og prøvde å prate over alt for høy musikk eller sto og danset som en tulling som ble kjedelig etter ca. 15 min.
Nå er jeg (mer eller mindre) i et forhold med en dame, og jeg merker at jeg har mistet lysten til å bli med gutta ut på byen. Er dette normalt? Hva gjør gutter på byen når de har dame? Når de drar ut med en gjeng med ungkarer, som egentlig mest er ute etter å sjekke damer?
Vet at det finnes jenter som liker å dra ut på byen selv om de ikke er single, som står i grupperinger med venninene sine og danser halvhjertet hele kvelden, men det er liksom ikke helt en guttegreie og stå sånn, hehe.
Er ikke noe stort problem for meg egentlig, har ikke noe sykt behov for å dra på byen hele tiden, men er student og vil liksom ikke gå glipp av alt det sosiale, som i bunn og grunn utelukkende består av å dra på byen.
I tillegg maser faktisk (tro det eller ei) dama litt på dette, mener jeg er kjedelig fordi jeg ikke er så gira på å dra ut. Er liksom press fra alle kanter på at jeg skal ut på byen, men synes rett og slett ikke det er så gøy lengre.
Noen der ute som kan dele litt erfaringer?