Ganske enig med Love, her. Det er jo et fair spørsmål å stille, men vanskelig å gi et konkret svar. Jeg har fått inntrykket av at folk spør spørsmålet (til meg som jente) for å forsikre seg om at jeg er en som faktisk er interessert i å møte de , og ikke bare en chattejente.
Jeg pleier bare å svare at jeg ikke ser etter noe spesofikt, tar ting som det kommer. Da utelukker jeg ingen. Så får det så være at noen tolker det som st jeg kun er ute etter sex eller at de tolker det som at jeg ikke tør å si at jeg vil ha et fast forhold. Det viktigste er uansett hva man viser gjennom handling. Uansett om noen svarer at de er ute etter seriøst forhold så kan man jo ikke si "men du sa jo at du ville ha kjæreste" når det viser seg at det aldri blir noe mer ..
Å si at du kun er ute etter sex kan du si i klarspråk når dere først treffes, syns jeg. Heller si mer vagt (noe a la det jeg og Love sa) før dere treffes. Og for all del, spør henne tilbake for å se, mest sannsynlig har hun et tydelig svar ettersom hun faktisk spør.