Jo mer jeg prøver å kommunisere med damene via meldinger, jo mer forvirret blir jeg. HAr flere damer som jeg har hatt kontakt med, og siden jeg ikke har lyst på nye chattevenner så prøver jeg selvsagt å få dem til å møte meg.
I teorien så har det gått veldig fint,siden de fleste av dem sier de er interessert i det, i praksis ikke så fint siden de faktisk ikke er interessert. Jeg føler dette gnager på meg en del. Var veldig positiv ved begynnelsen av denne uken ettersom jeg trodde jeg skulle på date med 4 damer, så blir det ingenting med noen av dem fordi det er bare tull. Dette plager meg så mye at det går ut over nattesøvnen.
Case 1 - Jente som jeg traff på et arrangement, og hatt litt kontakt med. Luftet ideen om å ta en kaffe sammen for noen måneder siden,men fikk bare unnskyldninger så la det på hylla. Så dukket hun opp på jobben min og nevner at vi snart må ta den kaffen...så et par dager senere sender jeg melding, og da får jeg tilbake at hun er travel på jobb hele den uken, men vi kan gå ut neste uke...neste uken sender jeg melding,men da er det dødt fra andre enden. Og plutselig ser jeg at hun dukker opp på Tinder. Denne plager meg spesielt mye siden jeg faktisk for lengst hadde gitt opp på henne frem til hun kom og foreslo at vi skulle gå ut sammen, og når jeg prøver å få det til så gidder hun ikke svare!
Og hun er tydeligvis på jakt etter menn ettersom hun nå er på Tinder. Føler meg veldig frustrert, og har litt lyst å sende en melding og spørre hva hun driver med, men vet ikke hvordan jeg kan gjøre det uten å virke bitter(men jeg er bitter)
case 2 - jente fra chat , vært litt frem og tilbake. Invitert henne ut, og hun sa at det ville hun gjerne. Hun sa vi kunne gå ut på mandag, og det passer fint...men så sender jeg et konkret tidpunkt og sted,også blir det dødt på andre enden. andre eller tredje gang jeg prøver å få henne med ut, hvor jeg bare får tull tilbake, men hun har hele tiden virket interessert
case 3 - jente som jeg inviterte på besøk til meg...ved minst 4 forskjellige anledninger. Hver gang så hadde hun "kjempelyst å komme bort" og virket veldig ivrig, men dukket opp med nye unnskyldninger hver gang. Et nei hadde vært så mye lettere.
case 4 - jente som jeg kun er interessert i å ha som venn, har kjent henne en stund. Inviterer på diverse aktiviteter. Hun sier at det høres kjempebra ut, også begynner å chatte om helt andre ting. Så inviterer jeg til konkrete tidspunkt, også skjer ingenting. Akkurat som at hun forventer at jeg skal mase, og om jeg ikke gjør det så blir det ikke noe møte. Hun er veldig pen, og sikkert vant til å være kostbar..men jeg er ikke ute etter hennes gunst, kun som venn...og da orker jeg ikke kjempe så hardt for å få til et møte
Jeg skulle ønske jenter kunne bare si nei istedenfor alt det tullet. Jeg føler jeg har jobbet så utrolig hardt i det siste gjennom chat med diverse jenter fra diverse apper, og ingenting av det fører til et møte, uansett hvor mye jeg prøver. Jeg kan ikke fordra lange chatter, det er kun for komfortbygging slik at de skal være villig til å gå ut, men uansett hvor mye komfort det tilsynelatende er så får jeg bare masse jenter som sier de har lyst å treffes, men som egentlig ikke vil det.
Bil jentene at jeg skal trygle om å få en date? Føler det blir feil...men hvis jeg bare spør dem ut en gang så blir det ingenting, de må liksom være kostbare til alle tider.
Jeg pleier ikke ta telefonnummer fordi jeg hater telefoni, men burde kanskje gjøre det og ringe til dem isteden?
Kanskje vanskeligere å komme med slikt tull hvis vi snakker sammen?