Hallais, kort intro: Vært i gamet litt nå, har alltid vært en "natural" og aldri hatt noen spesielle problemer med og få ting til og gå min vei, ENDA. Vært grei skuring så langt med jenter som VET de har verdi, anser seg selv som verdens diggeste (hb 7.5-9) og som gir mye shittests. De snur jeg fort rundt, men har kommet til et sticking point hvor jeg møtte ei via et spill, et SPILL faktiskt, sykt random, men er litt nørdete av meg so here it goes
:... Jente til gutt ratio er vel ca 2-100 i detta gamet, så alle veit hvem hu er, prøver og chatte a opp etc. Jeg holdt alltid svara mine korte, "busy" og køddent. Endte med at hu plutselig joina laget vårt som "mascot" og masa alltid om at jeg skulle logge på ts/skype etc, men sa alltid at jeg ikke hadde muligheten. Jeg var da den eneste hu ikke hadde prata med. En whatsapp grp ble tilslutt laget, alle prøver seff og få attention hennes, endte med at jeg forlot den gruppa pga mye spam og møkkmldinger.
Fikk til slutt snapchaten hennes og hu drøssa på med meldinger, sa alltid hvor "awesome" snappsa mine var og tok stadig screens. Viste seg at hu var fra Norge. Ignorerte noen av mldingene hennes når jeg var opptatt, og svarte ikke alltid, eller venta lenge med og åpne. Så flytta hu over grensa for og studere, lurte på når vi skulle besøke hu. Sa at jeg ikke hadde muligheten nå, men at hu kanskje fikk en surprise visit en gang. To andre karer og jeg planla turen ned i hemmelighet. Når vi kom ned blei hu overraska såklart, men hu var beskjeden som f! Jeg tok lead, fikk samtalen til og flowe. Starta med kino, og fikk hu til og vise oss rundt. Jeg kødda mye rundt og hu lo av alt og tok seg stadig til håret (lekte med det nervøst). Stemmen hennes ble skakk når hu så meg i øya. Detta var fredag. På lørdags ettermiddag merka jeg et skift på en måte i hu mot han andre fyren som var med, veit at de 2 har snakka myyye sammen online, etc og hu ante aldri at han skulle være med. Jeg og han andre snakka litt om det, så hu hadde det litt på feelingen at vi 2 kom en gang, men ikke denna karen. Hu skrev til han på whatsapp privat når vi skulle møtes seinere på dagen osv, og de fleste mldingene var retta til han. Super kjedelig fyr, veldig low energi, nesten litt deppa kar. Satt seg ofte ved siden av ham osv noe jeg ikke kunne finne ut av hvorfor. Jeg dro igang litt kino og etter det initierte hun stadig til mer kino ila lørdagen. Søndagen kom og hu skulle reise, hu sa at detta var den største overraskelsen ever og ville ikke reise. Problemet for meg gjennom denna surprise visiten var at jeg aldri fikk henne isolert. Var alltid 4 stk, og det virka som hu drifta litt mot han fyren hu har snakka med mye med fra før av. Nå som vi har reist hjem merker jeg at sendte mldinger via snap fra hu har gått veldig ned, og at interessen for han andre kanskje har økt. Kanskje jeg skremte henne litt? Jeg er veldig sikker på meg selv og hva jeg står for, men brukte aldri noen såkalte harde "negs" siden hu har så lav selvtillitt, sikkert jomfru også. Hadde mye DHV og komme med også, men hu var sykt vanskelig og lese.
Jeg er ingen typisk gamer, helt det raka motsatte av hva hu er, men det er noe der jeg vil utforske. Hvordan går man fram med og øke attraksjonen med en super sjenert jente? Tenker litt på og kutte kontakt og ignorere det meste av kontakt fra henne og legge til DHV stories, bilder og ha det fett her slik som alltid. Vente til hun kommer tilbake til Norge, eller hun lurer på hva jeg driver med. Siste jeg har lyst til er og ende opp som alle de andre fgt/buddyboy handlekompisene hennes. Vil se hvor jeg kan dra dette, noen tanker?