Kjærlighet i Japan..

Started by The Stig, June 29, 2016, 23:15:48 PM

Previous topic - Next topic

The Stig

Jeg så nettopp en veldig interessant mini-dokumentar: http://dbtv.no/vice/5000634109001#_ga=1.236718081.1801684671.1462096742

Japan er akkurat som bakvendt-land. Her betaler pene unge damer 1000kr ++ i timen for å gå til spesielle barer hvor menn snakker til dem. En fyr der tjener nesten en million dollar i året på å snakke med ensomme damer. Også har nesten ingen lyst på kjærester. Mennene har mest lyst å spille tv-spill og leke med anime-damer, mens damene har lyst på karriere, og å være frie.
Tror virkelig jeg må ta meg en tur til Japan.

De har egne "kose-sjapper" hvor menn kan betale for å ligge på en madrass og stryke en fremmed dame i håret, eller se henne dypt i øynene. En annen service de hadde der var å renske ørene på mennene med Q-tips.
Jeg personlig ser ikke poenget i det hele tatt å kose med en totalt fremmed som får betalt for å være med deg, uansett hvor desperat etter menneskelig kontakt man er.  crazy world..
bye bye comfort zone.Just die already.

Knipetak

Anbefaler dokumentaren The Great Happiness Space (2006) for et dypere innblikk inn i Host Bar-scenen i Japan. Ganske rare greier. Kan også gi noen filosofiske overveielser rundt sjekking.

Dorian Gray

Altså de jentene som går dit er stort sett prostituerte, så de har ikke et helt normalt syn på intimitet
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.