Glad jeg ikke er mann...LOL

Started by Love, September 16, 2016, 13:23:23 PM

Previous topic - Next topic

Kjetil GV

Hvorfor er du glad du ikke er mann?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Love


Kjetil GV

#3
Quote from: Love on September 16, 2016, 18:18:47 PM
Testosteron
Haha. Er du en antimaskulinist eller tar du siden vår i denne saken du postet?:)
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Anax

#4
Hehe, artig historie. Ser ikke ut som noe storsjarmør han Bård xD ...

Denne er mer relevant for tittelen da:
https://www.youtube.com/watch?v=Ip7kP_dd6LU


Spesielt poenget om seksualitet tror jeg er noe det norske samfunnet, og spesielt jenter her i norge bør høre:
https://youtu.be/Ip7kP_dd6LU?t=538

Love

Syntes oppriktig synd på fyren.
Mem kunne vært unngått om han ikke hoppet i køya med damer han egentlig ikke vil ha. Så der kom testosteronet inn....

Kjetil GV

Quote from: Love on September 18, 2016, 19:05:45 PM
Syntes oppriktig synd på fyren.
Men kunne vært unngått om han ikke hoppet i køya med damer han egentlig ikke vil ha. Så der kom testosteronet inn....

Det jeg syntes var synd var måten han ble fremstilt i saken.

Quote– Bård er jo den som tjener på forholdet. Han får sex, mens du sitter igjen og er lei deg.

Han var jo faktisk ganske ryddig som sa det ikke ble mer enn venner tidlig i prosessen. Man kan aldri være helt sikker på hva slags relasjon man vil ha før man blir bedre kjent,
og da har man ofte sex som en del av bli kjent prosessen. Formuleringen "FÅR" sex er jo tullete, for sex er noe man har, og som man deler, og som begge to har like stor glede av.

At hun jenta her lurer seg selv og velger å tro på at Bård skal snu når det gjelder emosjonell tiltrekning er jo noe hun får ta på egen kappe.

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

The Stig

Han har definitivt sitt på det tørre. Han stoppet til og med opp midt i kliningen for å presisere at det ikke ble noe mer. At hun skal reise for å bo med han i en uke i Hamar virker som en spektakulært dårlig ide. Hun skal liksom prøve å få ham til å "falle" for henne, men det er ganske urealistisk. Han kan heller ikke ha mye overflod for å la en jente som han vet er forelsket i ham bo med ham i en uke! Skikkelig dårlig ide. Jeg har vært i noe lignende selv hvor jenta hele tiden kom med grunner for at vi passet sammen, og hele tiden skulle finne ut hva som var "galt" med henne, men følelser er følelser.

Å utsette seg selv for det i en uke, og i tillegg gi henne masse falske forhåpninger er veldig rart.
bye bye comfort zone.Just die already.

Love

Veldig rart med damer som chaser menn. Blir helt feil. Alle menn jeg har kjent liker å jakte, og da er det bedre å legge til rette for det.
Synes begge disse folka oppfører seg rart, og at hun er drømmedama hans er jo feil. Ingen kan påstå at de er rett for noen om den personen ikke synes det selv.
Og han oppmuntrer det jo. Kanskje av mangel på andre?

Josep_

Quote from: Love on September 21, 2016, 15:14:05 PM
Veldig rart med damer som chaser menn. Blir helt feil. Alle menn jeg har kjent liker å jakte, og da er det bedre å legge til rette for det.
Synes begge disse folka oppfører seg rart, og at hun er drømmedama hans er jo feil. Ingen kan påstå at de er rett for noen om den personen ikke synes det selv.
Og han oppmuntrer det jo. Kanskje av mangel på andre?

Jeg liker at dama viser interesse!