Quote from: piken on November 12, 2016, 14:05:47 PM
Jeg tenker litt at dersom dere på sikt ikke er gira på å dra 4-5 timer for å treffes, så er det ikke noe poeng i å ha kontakt i det hele tatt. Eller tenker du at du kunne vært gira på å reise til hennes kant av landet dersom dere ble bedre kjent?
Om vi blir betre kjent osv. så ser eg ingen problem i ta turen, poenget mitt og hennes var at det var litt langt og reise for en kaffi date så tidlig.
Har også fått tilbud av en kamerat om jobb der borte som står åpen som jeg lurer litt på og hoppe på, men har akkuratt skifta jobb så var ikkje aktuelt akkurat nå for min del..
Jeg ser ikke helt poenget med å investere såpass mye i noen man aldri har møtt. Og hvorfor vil du ha samtalen over på et annet sted egentlig? Vil du ha facebooken hennes for å se flere bilder av henne eller fordi du synes happn er klønete?
Kall meg dum
men har så langt ikkje investert så mye i det bortsett fra en del meldinger og snap, er ikkje slik at jeg er blitt helt oppslukt stalker
Tanken min var vell at dersom jeg kanskje ikkje tok noe initiativ til fb eller noe at hun da kanskje skulle tolke det som at jeg var en nøler eller ikkje tok initiativ, om det var forståelig. syns ikkje happn er en klønete app, liker den mye betre en Tinder, selv om det er noenlunde det same konseptet.
Det er ikkje for og få se flere bilder, ønsker eg det så kan eg like så godt bare spørre
Jeg vet ikke hvor ofte/fort du svarer på meldinger, men selv har jeg ikke notifications på dating-appene, så det er et godt argument for å flytte samtale over til messenger - slik at man kan holde bedre flyt i en samtale. Happn har også en tendens til å henge seg opp og lagge, så det også kan jo være et helt legitimt argument for å spørre om FB.
Hvor fort jeg svarer kommer ann på "settingen" om vi sitter i en samtale så svarer vi somregel hurtig begge 2 men sender hun en melding ut av det blå så venter jeg litt med og svare, har Notifications på men på happn så funker det ikkje alltid like bra.. men du har for så vidt rett der at det kan brukes som et godt argument for og få samtalen over på sms eller fb.