Jeg har møtt en fantastisk fyr, sammen snart et år. Han er litt manipulerende også. Veldig perfeksjonist og karisma, og han sier selv at mange jenter faller for han. Han liker å ha flere venninner på siden, og stadig noen nye. Selv om jeg har møtt dem en del ganger, så synes jeg han holder meg litt på sidelinjen. Han treffer dem mest uten meg. Jeg har uttrykt at jeg har lyst å satse på forholdet, men klarer ikke helt stole på han, fordi han liker å sjarmere andre jenter og småflørte med dem. Likevel har jeg falt pladask for han, aldri møtt noen med så mye kunnskap og selvtillit. Tror ikke jeg vil møte en sånn person igjen. Føler han vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på og har meg rundt lillefingeren. Fordi de siste månedene har det vært mest jeg som har tatt initiativ til å treffes. Jeg har spurt hundre ganger om det er noe med forholdet, og han sier nei, men at han gidder ikke bruke energi på et forhold der jeg er usikker på han. Han har tidligere nevnt at vi burde reise vekk en helg, uten å følge det opp. Og gir meg litt skylden for at det ikke har blitt noe av. Det forstår jeg. Samtidig våger ikke jeg heller å gi alt når han holder tilbake. Jeg er redd han har mistet følelser eller respekt, og forholdet er litt limbo. Enten satse eller avslutte. Jeg er også delt, fordi vil ikke bruke penger og energi hvis han har mistet følelser. Redd han syns jeg rett og slett er litt kjedelig i lengden og lett å pushe rundt og for usikker. Jeg er litt introvert, og slipper ikke mennesker nært så mye. Derfor er det ekstra vondt å miste noen jeg har blitt så glad i. Men har spurt han for mye uten at det helt blir noe ut av dette. Tips mottas med takk :-D