Plass for å finne wing her?

Started by Heiayo, April 02, 2019, 20:28:03 PM

Previous topic - Next topic

Heiayo

Hei!

Er en svensk fyr, litt over 30, som leter etter en wing (eller flere) og venn for reising. Det finnes ikke lenger forum for dette i Sverige :( Jag bodde tidligere i Norge og liker landet ;D Mine beste venner er ikke singler lenger och nå leter jeg etter noen at f eks dra på tur til syden med eller til andre intressante plasser. Syns det er spennende å bare dra på en weekend ut i Europa - også til mindre kjente (og "rare") plasser. Har reist ganske mye er og liker f eks Polen, Ukraina, mv. Kan også bli med ut i Oslo noen gang. Evt. flytter jag til Norge igjen noen gang i fremtiden, men det er ikke noe sikkert. Om noen er interessert så send gjerne en melding og fortell noe om deg selv! :)

The Stig

RSD har en egen "travel PUA" side på facebook. Men går ikke an å poste i Rsd lenger, så ganske ubrukelig. Ellers er det jo å søke opp lokale pua grupper der du reiser.
Altså jeg er alltids åpen for den slags, liker å reise, og liker damer, og trenger wing. MEN det må liksom være med en fyr som har litt sosiale antenner, og som jeg kan ha det moro med som en kompis også..så kravet er at du er en normal oppegående fyr liksom. Polen er veldig bra, damene der er veldig skjønne. Drar faktisk til Polen imorgen for å treffe en dame jeg traff her i Norge for 3 uker siden.
bye bye comfort zone.Just die already.