Quote from: Spaniard on March 01, 2018, 00:34:34 AM
Bildene mine er tatt av en av instruktørene, og valgt ut av en jente panel. Hatt en Ok respons på sukker fra jenter, og vært på noen kaffe dater. Så bildene er nok ikke problemet.
Ok, da får du sikkert nok med matcher, så da tenker jeg de andre tipsene er viktigere:
Quote from: Mååååååka
Mine tips er:
-Ta bedre bilder, og få jenter til å plukke ut de beste
-Vær sikker på at du skriver kalibrert når du snakker på tinder
-Ikke chat i evigheter. Det holder lenge med 4 til 5 meldinger før du inviterer på kaffe/øl. Vil hun ikke da, trenger du bedre bilder av deg selv
-Jobb med overflods mentalitet. Det er en mentalitet, ikke nødvendigvis en realitet.
-Jobb med selvfølelsen (feks les six pillars of selfesteem og gjør øvelsene. Noe som er et laangtids prosjekt)
Jeg har ikke så bra bilder. Det er noe med bildene mine som ikke stemmer, så jeg sliter med å holde samtalene igang fordi jentene investerer lite.
I tillegg får jeg da lite spillrom på å gjøre feil.
Jeg er heller ikke så god til å skrive, så det blir ofte kjedelig, vanskelig å svare, rart, eller ukalibrert når jeg skriver med jenter. Derfor får jeg for øyeblikket til veldig få dates på tinder.
Husker første gangen jeg fikk flake på Tinder. Gikk hjem fra Nationaltheateret med en stor klump i halsen og følte meg skikkelig mislykket. De bildene jeg hadde da var de beste av meg(trodde jeg) og jeg følte meg dritt fordi jenta ikke ville møte meg. Tok det litt personlig.
I dag ser jeg ikke på Tinder som sikkert. Dersom jeg avtaler en date, så har jeg alltid en plan B.
Jeg gidder heller ikke legge for mye i samtalen med jentene, og holder det kort.
Jeg tenker at det er gull hvis de stiller opp, men ikke så farlig om de ikke gjør det.
Vet jeg kan spørre om nummeret til jentene for å "sikre" at de møter opp, men de gangene jeg har prøvd på det slutter de bare å svare. Så de fleste
er usikre på å møte meg.
Hvis du chatter med de i mange dager, har du veldig mange muligheter til å fucke opp samtalen.
Så om du i utgangspunktet har nok tillit og verdi, samt personlighetsinntrykk på profilen din, så vil jentene fort lukte ut i fra det du skriver om noe
ikke stemmer.
Det betyr ikke at det er noe feil med deg, bare at du må skaffe deg bedre strategier for det du kommuniserer når du skriver.
Så hold det kort(ikke invester for mye, for da vil jentene bety mer for deg). Inviter raskt, og evt ta nr for å "sjekke" om de faktisk har tenkt til å stille.