Var sammen med en dame i ca 8 mnd før det tok slutt for 1 mnd siden ca. Forholdet har vært veldig bra synes jeg og hun har elsket meg og sagt hun er forelska hele tiden. Men så for ca 2 mnd siden begynte hun i ny jobb og etter det begynte hun å bli mer flake og kald mote meg.. Hun kunne ikke møtes like ofte og var nesten alltid opptatt. Hun var alltid sent ute når vi skulle møtes og gav alltid beskjed alt for sent at vi ikke kunne møtes osv. Når f eks vi hadde planert noe på kvelden så var jeg nesten sikker på at hun skulle avlyse, og dette er ikke kun for jobb uten også for å være med venner etc. Jeg begynte å sette ? ved hennes atferd og blev dessverre ofte sur når dette skjedde gang etter gang. Hun mente hun hadde trukket seg tilbake fordi jeg ofte blev sur når hun ikke kunne holde avtaler... Jeg synes ikke dette er galt fra meg? Uansett så klarte jeg det ikke lenger etter neste 4-5 uker slik og så gjorde jeg slutt... men det går ikke en minutt uten at jeg angrer hva jeg gjort og jeg vil bare ha tilbake hun. Jeg har spurt om hun vil møtes og da sier hun at hun veldig gjerne vil det, men så når dagen kommer så sier hun at hun ikke har tid eller noe annet, uten å gi meg et nytt dato. Jeg sa, greit men da kanskje vi skal glemme dette da - da ringer hun opp og spør hvorfor og at vi kan møtes osv, og at hun skal gi beskjed når hun kan møtes. Nå har det gått 5 dager og jeg har ikke hørt noe.... kan ikke slutte tenke på hun og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Føler det er opp till hun å ta kontakt?