Hva målet ditt er, må du finne ut av selv, men går ut i fra det er sex som er målet(?)
Mange måter å gjøre det på, og desverre er det ingen fasit på dette her. Det finnes èn millard eksterne faktorer som kan spille inn slik at det IKKE blir sex og det er finnes èn milliard eksterne faktorer som kan spille inn SLIK at det blir sex.
Så hva kan du egentlig gjøre? Jo, du kan forbrede deg på ting du kan endre. Som Endre nevnte så må du kanskje jobbe med INTENSJON og TRO.
Les litt på dette i GV-boka og div. poster på forumet(arkivet).
Hvis jeg skulle møtte henne, ville jeg allerede startet dagen noe ala slik:
1. Vaske huset/rommet/leiligheten (intensjonen er å få henne med hjem--->SEX, greit at det er ryddig og pent)
2. Vaske deg selv, barbere seg nedentil, dusje(hvis det trengs) etc.
3. Gå på jobb/skole/snakke litt ekstra med folk (være sosial)
4. Hvis du får tid, trene/mosjonere etc. (øker endrofinene)
5. Dusje (hvis det trengs) /pusse tenner/gjør seg klar for sammenkomsten
6. Være en av de første som møter opp (avtale å møte noen før (ikke alle kommer likt og noen må være først))
Poenget er å bygge opp en såkalt "social state" eller "varme opp", det hjelper å bygge opp humøret ditt som
også kan/vil påvirke TROen din (og generelt IMHOT).
(Se også Andreas sin eskaleringsstige/metode her:
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=6500.0 (Alt vil ikke være relevant, men du får en bredere idè)
*Hun ankommer*Nå blir det mer tricky, for nå er det litt opp til stedet, folkene og andre eksterne faktorer som vil påvirke hvordan du kan gå frem.
Men som Endre sier, på et tidspunkt må du prøve å isolere henne på en low-key måte (NB! LETTERE SAGT ENN GJORT!).
Jeg ville nok ikke gitt henne oppmerksomhet eller si "hei" med en gang hun ankommer, ta det rolig og la kvelden utspille seg, det kan hende (eksterne faktorer) at dere plutselig ender sammen i do-kø, på kjøkkenet, samme sofa, hun kommer inn i gruppen med folk du prater med etc. og da skal du selvfølgelig si "hei" (gi henne oppmerksomhet). Hvis hun sitter alene(super ideelt) kan du jo også gå bort å begyne å prate. Det er så ufattelig mye som kan skje, men jeg ville fokusert på hva jeg kan gjør i forkant for å ha en optimal "state"/IMHOT, for så å ta det som det kommer når hun ankommer.
MEN DU MÅ SNAKKE MED HENNE PÅ EN ELLER ANNEN MÅTE.
(Som et punkt 7. kan du komme "fashionably late", litt senere enn alle andre, men det har egentlig ingen nytte hvis hun ikke kommer i det hele tatt

ville gått for å møte noen først/være den første)
Er dog ingen ekspert og dette er ikke skrevet i stein. Dette er eksempler på noe du kan gjøre før/under sammenkomsten, og det er så ufattelig mye som kan skje (eksterne faktorer) at det blir umulig å "planlegge" eksakt hva du skal gjøre.
Håper dette kan gi deg noen ideèr

Lykke til!