Tok en rask kikk på han Corey Wayne karen, og må innrømme at han virka jævlig klein. Absolutt ikke en fyr jeg ville modellert.
GV-metoden er utviklet over mange år (17) med prøving og feiling, og fremdeles hender det at jeg oppdager nye ting, men grunnteorien har vært den samme de siste 7 årene. Jeg har testet veldig mye rart, alt fra Speed Seduction (anbefales ikke) til BadBoy Method (anbefales heller ikke).
Hvis jeg skal pinpointe hvor jeg har hentet mest inspirasjon fra så er det disse: Juggler, Mystery, David D, Tyler D, Ijjjji, Razorjack, Brent, Zan, Hypnotica.
Jeg skylder de gutta jeg nevner over masse. De brøyta jo vei og lærte bort mye som var helt nytt for de fleste når det kom. Men hvis det er lov å være skamløs så føler jeg at GV-teorien er mer on point, anvendelig og komplett enn all teori jeg har lært andre steder, fordi vi har satt det sammen til et helhetlig system og forenklet all teorien etter ett prinsipp: Hva ser ut til, gjennom erfaring, å funke for de fleste gutter, i de fleste situasjoner, med de fleste jenter?