Synes dette er sykt flaut å skrive om.
Jeg har egentlig aldri slitt med å sjekke jenter/ tiltrekke meg jenter. Hva jeg sliter skikkelig med er å kunne
slappe av ordentlig sammen med en jente, og å nyte tiden jeg er sammen med en.
Hver gang jeg er sammen med en jente enten i forhold eller hooker up klarer jeg aldri å slappe av ordentlig. Føler liksom alltid at jeg må være på mitt beste, være "sterk", passe på, være perfekt. Dette gjør meg så nervøs at jeg ikke engang tørr å slippe en promp/fis/gå på do når en jente er tilstede ( t.o.m når jeg har vært sammen med en jente i et par år). Alt bare knyter seg. Jeg tenker liksom at jenta jeg er sammen med er så perfekt at det blir så flaut. (samtidig vet jeg jo at jenter ikke perfekte de heller
) Har prøvd å snakke med hu siste jeg var sammen med om dette, men det gjorde ting bare enda værre for meg. Ble bare enda mer nervøs. Mulig jeg bare sliter veldig med mitt eget selvbilde og ikke klarer å bli ordentlig trygg på jenter, men dette hindrer meg veldig i å kunne ha en bestevenn i en jente og ha ordentlig kjæreste forhold. Flere som sliter med dette, har dere noen tips både kvinner og menn?
-KaffeKoppen