Jenter mister interesse når vi blir bedre kjent, problem med å holde på spenning

Started by Goodgay, January 22, 2019, 00:36:23 AM

Previous topic - Next topic

Goodgay

Heisann

Har i det siste datet en del jenter, men føler stort sett at de jentene jeg er mest tiltrukket av mister interesse etter stund. Selv etter vi har hatt sex og begynner å bli bedre kjent.
Hvordan kan jeg klare å holde på spenningen?
Føler spenningen blir borte etter at vi har hatt sex. Ettersom dette har skjedd noen ganger tenkte jeg å forhøre meg om deres synspunkter.
Føler selv at jeg rett og slett blir utnyttet til tider. Det er noe som ofte går ut over humøret i hverdagen min, noe som jeg misliker veldig.

Love

Ikke noen ekspert men 2 ting er typisk uansett kjønn:
Folk vil gjerne ha det de ikke kan få, man vil ha det man anser som litt mer attraktivt enn eget nivå. Selvtillit er avgjørende for å framstå som litt mer attraktiv enn man er.

Og: de som er uenige i dette sier ofte at de ikke vil spille og vil kunne være seg selv osv. Dermed holder de ikke noe tilbake, og i verste fall virker litt needy.

Du sier ikke så mye om hvilke damer du liker best og hva du gjør for å sjekke, så umulig å gi noe konkret råd.

Goodgay

Takk for svar!
Det kan nok stemme det! At jeg glemmer etterhvert og holde på min sosiale status. Det har nok ofte med at jeg kanskje gir for mye av meg selv for fort. Dette gjelder stort sett når jeg er mer gira enn hun.
Har jo selv merket hvor oppjaget/gira jenter blir når du aviser de...

Men føler det er noe som skjer meg hver gang jeg er små forelsket. Har du/dere evtuelle tanke setninger man kan si til selv for at dette ikke skal gjentas av meg selv?

Kjuagutt

Skjer dette hver gang du blir forelsket? Da tror jeg det er sannsynlig at du virker needy overfor jenta du dater. Uten å trekke noen forhastede konklusjoner så kan det hørtes ut som at du må jobbe med å akseptere at du er bra nok?


Planka

Jeg og ryker ofte på denne . Hver eneste gang jeg holder på med en jente jeg virkelig liker går jeg på smellen og blir satt i vennesonen ( etter vi har ligget sammen da )

Jeg tror du og meg blir et offer for " Jenta som glipper syndromet" sjekk det ut på 0330.no og se om du kjenner deg igjen :)
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!