Skal på bootcamp om 3 måneder . Forberedelser?

Started by Planka, February 19, 2019, 19:29:53 PM

Previous topic - Next topic

Planka

Hei godt folk og goth rockere !


Har endelig fått meldt meg opp på bootcamp og ser helt sinnsykt fram til det :D

Dere som har vært der .Hva ville dere øvd dere på i forveien ?

Har til nå lest alle bøkene ( noen flere ganger )

Tusen takk for tips folkens !
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

fri90

Beste tipset er å åpne så mange jenter du kan så det blir lettere på bc og les mote postene på 0330 :)

Planka

Okei :) problemet mitt er bare at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre videre. Går forsåvidt greit og gå hen og si hei til jenter og prate litt men føler alltid det stopper litt opp . Holder også på og trappe ned på drikkingen . Velger og gjøre dette litt gradvis. Er ikke dritings lenger men heller litt over brisen :)

Motebloggen har jeg lest :) Leverte faktisk en hel stor søppelsekk til Fretex i dag med klær som jeg har gått i før , var ett rimelig sørgelig syn for og si det sånn .xD
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

The Silent One

Å øve på egenhånd er en fordel, men ikke nødvendig for å få fult utbytte av bootcampen (hvis du synes det er skummelt). Kommer litt an på hva slags respons du får for øyeblikket. Hvis du venner deg til å få "dårlig" respons fordi du gjør noe feil kan det bli mer skummelt enn om du ikke har erfaring i det heletatt. Men det er veldig individuelt.

Planka

Takker for svar gutta ! Skal øve på og gå hen til jenter og si hei , samt eskalering.

Kommer nok noen nye tråder her på forumet med noen spørsmål underveis fram til BC :)

Vær din egen bestevenn i hodet ditt!