Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 22:05:45 PM
Skal være helt ærlig og si at jeg syntes det virker litt rart og ikke prate om noenting som helst før man sender ei møte melding. Men siden alt av tips her har funket veldig bra sålangt så stoler jeg på at det er det " safeste" og kommer til og kjøre den.
Dette handler i stor grad om å safe. Jenter har overflod av gutter som prøver seg, så det er ikke så farlig for de om de mister en gutt her og der, det finnes en ny rundt neste hjørne. Gutter har det ofte motsatt, og henger seg raskt opp i om de møter ei jente de liker.
Derfor er det lettere for gutter å signalisere for mye interesse, og dermed være needy.
Dersom de ikke er det, så kan det avtenne de å mase for mye.
Da er det bedre å vente litt med å ta kontakt som nevnt i forrige svar.
Det finnes sikkert unntak, og det spiller jo litt inn på hvilken relasjon du har til jenta. Det jeg snakker ut i fra er primært jenter du har møtt en gang og fått nummeret, eller matchet på tinder og ikke møtt enda.
Dersom du kjenner jenta fra før, og pleier å snakkes av og til eller meldes på snap så blir det kanskje annerledes. Det har jeg ikke noe spesiell erfaring med.
Quote from: Blåøyd on March 18, 2019, 22:05:45 PM
Fikk forøvrig en melding litt tidligere på kvelden i dag om at hun hadde syntes det var veldig koselig med ikke hadde tid denne uka, men hadde veldig lyst til og prøve neste uke. Så det ordna seg jo greit der
Så bra! Hun høres keen ut. Spent på å høre fortsettelsen.
Dersom jenter er skikkelig interessert, så følger de opp selv. Slik som du erfarte her.
Men hovedregelen er at du ikke kan regne med det, selv om de er keene.