Imens dere går fra et sted til annet så kan du jo dytte dama sånn forsiktig inn i en stolpe, skilt o.l. Jeg elsker å gjøre sånt bare for kødd. Smiler lurt å ser dama blir forfjamsa og vil leke dytte tilbake. Jeg små dytter henne kanskje litt til, men trekker'a til meg med en STOOOOOOOOR bamse-klem, inkludert litt plutselig kiling langs siden med "er du kilen" kommentar.
Kommenter den morsomme nesa dems imens du tar på den er jo alltid morsomt.
Haha, eller mot pene damer pleier jeg å stå litt stille, se på en ting imens dama spørr om jeg skal gå videre med henne. Så ser jeg dumt på henne og andre rundt meg å spørr om hun snakker til dem.
Eller jeg legger plutselig en død arm i fange hennes å sier det er så morsomt å se hvor rar hun blir i ansiktet imens jeg sitter der med en stor glis. Gjerne etterfulgt med at jeg tar hånden hennes mot skrittet mitt å sier "ewww så pervers du er X " haha.
Eller går for eskimo skyss over til vanlig kyss MEN VENT, jeg lar meg alltid distrahere bort kysset.
Eller jeg kommenterer alltid hvordan jenter drikker med store øyne. Fører alltid til en morsom diskusjon.
Haha digger å kødde med jenter med litt flørt i.