Hey Vibbingray, igjen så må jeg si... jeg bare ga noen konkrete tips. Thats it, no more no less.
For de som er nye vil jeg ikke anbefale noen av tipsa ved mindre du er dreven og ønsker å ha det enda mer gøy på dates.
Jeg sugde på dates for noen år siden. Gikk alltid for fort, lav stemmebruk, dårlig blikk-kontakt, dreit meg ut på kyss osv osv. Har virkelig strevet for å få til akkurat dater.
Nå gjør jeg som jeg vil på dates, enten det er sex på første date, eller ren romantikk. Digger posten hvor Square har skrevet om slow-play" (?) der du venter med kyss på første date, bygger opp stemmningen så mye at jenta nærmest spiser deg opp når du endelig går for kysset eller sexen.
Selvfølgelig er det situasjoner hvor jenta ikke passer til å gjøre slik eller sånt på. Kalibrering ut ifra din erfaring er da nøkkelen til å forstå hvordan du går fram. Dette kan du ikke lese deg til uansett hvor godt stoff du har. Som du sikkert veit
#1. Gir ikke dette daten en slags kjæresteramme? Er det dette du går etter? Jeg tenker ikke meta-ramme i det hele tatt, kun setter rammer etter ulike svar jenta gir. Kort fortalt setter jeg henne enten i pule-materiale eller kjæreste-verdi, eller bare ei veldig kul/koselig/lærerik venn. Etter kjapp evaluering tenker jeg ikke mer på det. For meg betyr 1. date "å starte på nytt", enten jeg møtte henne ute på daygame, tilfeldig sammenheng, på natta, eller over nett. Bare lever livet med tanken om å ha det hyggelig med jenta. I værste fall lærer jeg alltid noe nytt.
Om du er ny på området, følg gv-teori og drit i hva jeg sier
#2. Pleier du å gjøre dette med alle jenter, eller er dette noe du gjør kalibrert? Ja jeg pleier å gjøre det på alle jenter, men på ULIK måte ettersom hvordan jenta er. Erfaring og kalibrering er det jeg går ut ifra.
En viktig ting. Når jeg modellerer fra andre gode sjekkere gjør jeg det på MIN EGEN måte. Altså jeg kan aldri bli den store kose bamsen som ser søt ut der han står med krøllet lyst hår og bambi øyne. Men jeg kan omgjøre det til min stil ved å ta ibruk hans væremåte omgjort til det som passer meg.
Når jeg tar imot tips fra andre, så gjør jeg det på MIN måte. Det er deres idé, men jeg trener på den måte som veit fungerer på meg. Igjen ut i felt å praktisere.
Reaksjonen på disse tingene ER DRIT KULT!!! Når du blir god på kalibreringen får du så mye lattis og hygge at dere går rundt å har en god følelse. Som du veit; Høy eskalering = Høy risk = Høy gevinst eller tap. Erfaring reduserer risken betraktelig.
Jeg ble god først etter å ha sluttet å lese poster på nett. Fulgte bare metoder til sjekkere i felt å dreit i hva folk skrev på nett. Først da fikk jeg tak på det. Men forum og poster digger jeg å lese for idéer
Sorry for lang post